Terug

Bestelling nooit opgestuurd

Opgelost Openbaar

First class clubbing

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: First class clubbing

29/10/2019

Beste, op 2 augustus 2019 bestelde ik 2 x BeamZ flatpar 5x 8W (4 in 1 leds). Meteen heb ik betaald en ook dezelfde dag nog de bevestiging van betaling van u ontvangen. Er stond vermeld dat de zending met 1-3 werkdagen zou verstuurd worden.Omdat ik halverwege Augustus nog geen materiaal had ontvangen heb ik een eerste keer gebeld. De goederen waren nog niet binnen werd mij gemeld en zouden 1 week later wel binnen komen. 2 weken verder had ik nog niets ontvangen. Toen werd mij verteld dat men mij een e-mail had gestuurd omwille van vertraging.Ik zou de vraag hebben gekregen of ik de goederen nog wilde of men mij moest terug betalen. (Ik had geen mail ontvangen ook niet in mijn spam, zag ik nadien). Ik benadrukte dat ik de goederen nog steeds wilde hebben. Dus ging ik ze alsnog krijgen. 4 september en nog niets ontvangen. Toen heb ik e-mails verstuurd zowel via mijn Hotmail als professionel e-mail met de vraag mij zelf op te bellen omdat ik steeds foutmeldingen kreeg op het telefoonnr. Helaas geen enkele reactie ....begin oktober lukte het dan toch om hen telefonisch te bereiken. Toen kreeg ik de uitleg dat er problemen waren met de website ... maar men dacht dat de goederen waren verstuurd en ging het nakijken en me iets laten weten.Op 7oktober had ik nog geen enkel belletje of mailtje ontvangen. Wederom contact gezocht en men ging contact opnemen met BPost. Uiteraard weer geen melding of dergelijke ontvangen. Op 16 oktober weer zelf gebeld. Men kon de zending niet checken, maar men ging sowieso een nieuwe zending versturen. Ik moest enkel een mailtje met de details van hun bevestiging opsturen. Gevolg: geen reactie of goederen ontvangen. Vorige week vrijdag was de laatste keer dat ik met hen contact heb opgezocht. Nu ging men mijHet trackingnummer van Bpost mailen zodat ik zelf contact met hen kon opnemen... maar wat dacht u geen mail ontvangen.Omdat ik nooit werd geïnformeerd heb ik voor extra professionele redenen beroep moeten doen op collega’s.Dit verloop betreur ik enorm en heb ik nooit eerder meegemaakt.Met name de service en in het byzonder de oprechtheid is beneden alle peil!Ik verwacht dan ook dat men mij onmiddellijk de goederen verstuurd die ik heb betaald en als dat niet kan men mij met de nodige excuses terugbetaald.Ik dank u


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform