Terug

Bestelling nooit ontvangen

Opgelost Openbaar

ThoseCases

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: ThoseCases

21/08/2023

Beste, ik bestelde op 06/08/2023 juwelen voor de waarde van 53.98 euro. Nooit kreeg ik een bevestigingsmail, ook de bestelling is tot op heden (21/08/2023) niet aangekomen. Na meermaals proberen contact op te nemen met het bedrijf, heb ik van hen nog steeds geen antwoord.

Berichten (6)

ThoseCases

Naar: K. V.

30/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: ThoseCases

30/08/2023

Beste,Ik heb geen tracking nummer ontvangen .Kelly Van Dessel

ThoseCases

Naar: K. V.

30/08/2023

Beste KELLY VAN DESSEL,Bedankt voor je bericht betreffende je recente bestelling. Onze excuses voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden, en we waarderen je geduld terwijl we aan een oplossing werken.We begrijpen dat je op 06/08/2023 een bestelling hebt geplaatst voor juwelen ter waarde van Eur53,98, en dat je zowel geen bevestigingsmail hebt ontvangen als de bestelling nog niet hebt ontvangen op 21/08/2023. We betreuren deze vertraging en begrijpen de frustratie die dit met zich meebrengt.We willen je verzekeren dat we dit serieus nemen en actief onderzoeken wat er aan de hand is om tot een snelle oplossing te komen. We kijken ook naar waarom je geen bevestigingsmail voor je bestelling hebt ontvangen.Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, zou je kunnen bevestigen of het trackingnummer van je bestelling YT2322521272007035 correct is? We zullen dit gebruiken om de huidige status van je zending te volgen en je op de hoogte te houden van de voortgang.Daarnaast begrijpen we dat je een terugbetaling van Eur53,98 wenst. Zodra we meer informatie hebben over de status van je bestelling, nemen we contact met je op over de nodige stappen om ervoor te zorgen dat je tevreden bent, wat indien nodig een terugbetaling kan omvatten.Onze oprechte excuses voor alle frustratie en ongemak die je hebt ervaren. We doen er alles aan om dit probleem snel op te lossen. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we danken je dat je ons op de hoogte hebt gebracht.Indien je verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je feedback en de kans om je zorgen aan te pakken.Dank je wel voor je begrip.Met vriendelijke groeten,ValentinaKlantenservice ThosecaseSieraad On 08/21/2023 2:10 PM EDT klachtenbox@test-aankoop.be

K. V.

Naar: ThoseCases

30/08/2023

Beste,Ik heb geen tracking nummer ontvangen .Kelly Van Dessel

K. V.

Naar: ThoseCases

17/09/2023

Beste,Ik heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen, noch een terugbetaling. Ik hoop deze week een reactie of terugbetaling te ontvangen, anders ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.Kelly Van Dessel

ThoseCases

Naar: K. V.

18/09/2023

Beste klant,Bedankt voor uw bericht. Hier is het trackingnummer voor uw bestelling: YT2322521272007035.We willen u verzekeren dat uw bestelling in behandeling is en onderweg is naar u. We begrijpen uw zorgen, maar we willen benadrukken dat uw betaling is ontvangen en dat we ervoor zullen zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. U hoeft zich geen zorgen te maken.Als u nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om u te helpen.Met vriendelijke groeten,Valentina van ThoseCases On 09/17/2023 3:06 PM EDT klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform