Terug

Bestelling nooit ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Domino's

23/10/2021

Beste,Op 30/08 heb ik een bestelling gedaan bij Domino's Schilde. Na anderhalf uur had ik nog geen bestelling ontvangen, waarna ik contact opnam met de zaak. Een zeer onbeschofte verantwoordelijke stond mij te woord. Alle bestellingen zouden zijn geannuleerd, want een medewerker zou een ongeval hebben gehad met de scooter. Wanneer ik vroeg of ik de bestelling zelf mocht komen halen kreeg ik als antwoord nee. Ik vroeg dan waarom juist?. Het is wat het is was het antwoord. Ik vroeg achter de jongeman zijn naam en de telefoon werd ingehaakt. Ik laat iets later mijn partner telefonisch een bestelling doen. Een andere medewerker zei dan dat het geen probleem was en vroeg ons wat we graag gewenst hadden. Hierop heb ik ingepikt hoe dit kon aangezien er zogezegd niets werd geleverd of opgehaald kon worden vanwege het ongeval met de scooter. De medewerker viel uit de lucht en ging eens navraag doen bij zijn verantwoordelijke. De verantwoordelijke zei dan dat wij geen bestelling konden krijgen. de andere medewerker zei dan: ja, sorry. Het is onze laatste dag. We doen geen bestellingen meer nu. Waarop wederom de telefoon werd ingehaakt. Ondertussen nam ik reeds contact via het hoofdkantoor én per mail via de vragen en klachtendienst. Beiden beloofde mij een terugbetaling binnen x aantal werkdagen, maar tot op heden nog geen terugbetaling mogen ontvangen. Nu probeer ik dus via deze weg mijn zuur verdiende centen terug te krijgen. Hopelijk mag het baten, want twee maanden na datum zonder nog enige communicatie.... dat gaat er mijn inziens los over. Graag spoedig antwoord. Ter info: ik heb na een openbare post op social media vernomen dat de desbetreffende zaak 's anderendaags werd overgenomen. Andere klanten hebben 30/08 nog wel hun bestelling ontvangen.

Berichten (1)

L. G.

Naar: Domino's

09/11/2021

Wederom geen reactie. Voor een bedrijf met zoveel verschillende filialen, en waarschijnlijk een massa omzet, is dit een regelrechte schande.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform