Terug

bestelling nooit ontvangen

Closed Openbaar

bonida nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: bonida nl

16/12/2020

Beste, ik bestelde op 21/11/2020 stiften voor mijn dochter bij Bonida nl voor een bedrag van 19.95€, bedrag dat ik onmiddellijk heb overgeschreven op rekeningnummer BE66736027167643. (met als mededeling M06341081M8IX9PD). Nu wil ik een mailtje sturen om te vragen waar mijn bestelling blijft, naar info@bonida.nl maar dit mailadres bestaat niet. Dus voor mij allemaal puur bedrog. Mvg, Severine

Berichten (1)

S. D.

Naar: bonida nl

03/01/2021

Beste,Wij hebben nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.Mvg, Severine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform