Terug

Bestelling nooit ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

T. V.

Naar: Glaciva

04/11/2025

Beste, Ik heb reeds contact opgenomen met de verkoper omdat ik mijn bestelling nooit heb ontvangen. Ze sturen mij een traceringslink waar op staat dat de bestelling is afgeleverd. Ik heb deze echter nooit ontvangen. De verkoper wil hier niets over horen en eist dat ik het openstaande bedrag betaal. Ik wil uiteraard niet betalen voor iets dat ik nooit heb ontvangen. Kan u mij adviseren ? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Tara Van Damme

Bemiddeling door Testaankoop 19 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform