Terug

Bestelling nooit ontvangen en geen antwoord op terugbetalingsvraag

Closed Openbaar

Antwerp foodie

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

Z. V.

Naar: Antwerp foodie

14/11/2024

Geachte heer/mevrouw, Ik richt mij tot u in verband met mijn bestelling van 72 euro, geplaatst op 10 juli. Dit is inmiddels de derde keer dat ik contact opneem met betrekking tot een terugbetaling. Na de bestelling heb ik op 2 augustus voor het eerst een bericht ontvangen waarin werd aangegeven dat mijn bestelling pas begin september zou aankomen. Vervolgens ontving ik op 28 augustus een tweede uitstel en op 2 oktober een derde uitstel. Daarna heb ik geen verdere communicatie meer ontvangen. Op 29 oktober en 4 november heb ik per e-mail een verzoek tot terugbetaling gestuurd, maar helaas heb ik tot op heden geen reactie ontvangen. Aangezien het inmiddels vier maanden geleden is dat de bestelling werd geplaatst en deze nog steeds niet is geleverd, verzoek ik u vriendelijk om een terugbetaling van 72 euro op het bijgevoegd rekeningnummer. Ik zie uw spoedige reactie en de terugbetaling graag tegemoet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform