Terug

Bestelling NOOIT geleverd en geen antwoord op tientallen mails!

Opgelost Openbaar

De Spelvogel

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: De Spelvogel

01/03/2021

Beste,Ik heb een bestelling geplaatst van 334,97€ en deze is nooit geleverd geweest. Ik heb nooit een trackingscode ontvangen, noch bevestiging van de verzending en jullie hebben nooit geantwoord op mijn tientallen mails. Ik hoop dat u snel contact met mij opneemt en mij de bestelling toestuurt, aangezien ik er voor heb betaald maar niks gekregen. Volgens de Belgische wet bent u dan ook plichtig deze goederen te leveren. Indien u mij weer negeert zal ik gerechtelijke stappen zetten. Als we het samen oplossen daarentegen dan trek ik deze klacht terug. Ik ga ook in alle pokemon en gezelschapspelen facebookgroups mijn klacht copypasten binnen 3 dagen als het probleem tegen dan nog niet is opgelost. Bedankt voor uw begrip.Tot snel!

Berichten (2)

De Spelvogel

Naar: D. H.

01/03/2021

Beste heermevrouwHieronder vind u alvast het antwoord op enkele van de meest gestelde vragen:1. Door de drukte bij de verzenddiensten tijdens corona kan het transport van uw pakket langzamer kan verlopen dan gepland. Er is geen standaard vertraging en momenteel worden nog steeds meer dan 90% van de pakketten de dag nadien geleverd - maar we moeten allen begrip opbrengen voor de omstandigheden als er zich toch per uitzondering een vertraging voordoet.2.Mocht het bord- of kaartspel dat u bestelde te ruw behandeld zijn door de bezorgdienst, dan zorgen we zeker voor een oplossing. In dit geval willen we u vragen om het artikel niet open te maken. Voor een snelle afhandeling is het best om ons foto's door te sturen van het beschadigde artikel, de verzenddoos en het verzendlabel.3. Als u bij ons een bordspel wil afhalen, dan is dat zeker mogelijk. Tijdens de corona periode gebruiken we een afhaal box vooraan ons adres (Beukendreef 10, 2550 Kontich) - hier kan je na bevestiging of afspraak zeker een bestelling afhalen.4. Als je pre-orders combineert met producten in voorraad zullen deze producten voor jou worden gereserveerd. De bestelling zal dan verzonden worden zodra alle producten beschikbaar zijn. Mocht je de reeds voorradige spellen al willen ontvangen, kunnen we zeker voor een oplossing zorgen.5. Als er bij uw bordspel een component ontbreekt of verkeerd gedrukt werd, kan je rechtstreeks om vervangende onderdelen vragen via de volgende link(s):info.nl@asmodee.com(Nederlands) ofwelspareparts@asmodee.co.uk(Engels).Dank u wel voor uw geduld. Uw vraag wordt behandeld.Met vriendelijke groet,Justine RobinDe Spelvogel

De Spelvogel

Naar: D. H.

03/03/2021

Goedemiddag Daan,We hebben gisteren en de dagen ervoor jou een mailtje gestuurd. Het feitdat de bestelling niet werd verzonden heeft te maken met de betaling.Kan je aub bevestigen dat je onze mailtjes ontvangen hebt?Met vriendelijke groeten,Justine and Robinwww.despelvogel.comOp ma 1 mrt. 2021 om 12:02 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform