Terug

Bestelling nog altijd niet ontvangen.

Opgelost Openbaar

easytoys

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: easytoys

12/02/2020

Beste,Postnl zou mijn pakje bezorgen op 7/02/2020 Maar ik heb nog niets ontvangen. Wél heb ik van postnl een mail ontvangen dat mijn bestelling zou zijn afgeleverd. Zelfs met (zogezegd) mijn handtekening. Er is niet aangebeld en ik heb zeker ook geen handtekening gezet. Ik heb naar postnl het volgende geschreven:Vandaag zou ik een pakje ontvangen. Ik heb nog niets ontvangen (vrijdag 7/02/2020 13u50)maar de status laat zien dat ik het pakje ontvangen heb en er is zelfs een handtekening gezet (ik teken nooit let Lucien). Er is niet aangebeld en ik heb geen auto gezien van postnl (ik werk nl aan het raam van de straat)mail van postnl: Geachte heer/mevrouw, Vandaag hebben we uw pakket bezorgd. Bezorgd om: Vandaag 07 februari 12.41 uur Bezorgadres: Nieuwpoort 21 9000 Gent Afzender: Postorder Barcode: 3STCRH1558346 Gegevens van je pakket Zoals afzender, bezorgadres, grootte en gewicht. Handtekening: Lucien Bezorgadres Lucien Hublé Nieuwpoort 21 9000 Gent België Afzender Postorder Phoenixweg 6 9641KS Veendam Nederland Track & trace code 3STCRH1558346 Gegevens Gewicht: 1,4 kg Details: 28,5 x 12 x 38 cm Beschrijving ET200206203225 Dit is pure oplichterij. Hoe wordt dit opgelost? Graag een oplossing. Bij de buren is het ook niet afgeleverd want ik was thuis en er stak geen briefje in mijn brieven bus met dergelijke info. Welke oplossing kan daar aan gegeven worden?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform