Terug

Bestelling niet ontvangen

Closed Openbaar

Juliette jewels

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Juliette jewels

27/04/2024

Beste,04/04 heb ik een bestelling gedaan bij juliettejewels, ik zag deze advertentie passeren via Facebook. Alles verliep goed, bevestigingsmails ontvangen alsook de track and trace code. Na 15 dagen wachten en de track and trace in het oog te houden zou deze geleverd zijn op 19/04 rond 13:40 in de brievenbus. Ik was deze dag thuis maar tot mijn teleurstelling zat er niets in mijn brievenbus (woning:huis).Ik heb contact opgenomen met de transporteur : colis privé en zij melden me dat ze het pakket niet konden traceren en dat ik op mijn beurt contact moet opnemen met de verkoper, alsook zij nemen contact op met de verkoper. Nu heb ik 2x een mail gestuurd maar heb ik nog geen antwoord gekregen.Hopelijk kunnen jullie deze scammers wel bereiken .. alvast bedankt !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform