Terug

Bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Econocom

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. Z.

Naar: Econocom

21/12/2020

Beste Op 8/11/2020 bestelde ik een Apple 10.2-inch (8th) iPad Wi-Fi 32GB - Gold via de webshop van Econocom.Op 19 november heb ik het bedrijf gecontacteerd om te zeggen dat ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb. Ik heb daarna een mail ontvangen waarin stond dat omwille van productieproblemen de voorziene verzendingsdatum van mijn bestelling verschoven werd naar 30 november.Dagen gingen voorbij en nog steeds werd mijn bestelling niet geleverd. Ik nam opnieuw contact op met het bedrijf om te vragen waar mijn bestelling blijft. Opnieuw kreeg ik mail waarin stond dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen en dat de leveringsdatum op 7 december stond.Op 9 december stuurde ik opnieuw een mail omdat mijn bestelling niet geleverd werd. Het bedrijf stuurde me terug dat de leveringsdatum nu op 14 december stond. Mijn pakket zou in de week van 14 december eindelijk geleverd worden, maar helaas. Op 16 december ontving ik een mail van GLS waarin stond dat mijn pakket aan huis werd geleverd. Er werd echter helemaal niets geleverd aan mijn adres. Het zat ook niet in mijn brievenbus, mijn ouders en broer waren bovendien thuis die dag. Ik heb meteen contact opgenomen met GLS in verband met dit probleem en het bedrijf heeft me een mail teruggestuurd waarin stond dat ik opnieuw contact moest opnemen met de verzender (Econocom) zodat hij hiervoor een onderzoek kan opstarten. Ik heb dit gedaan, twee keer een mail gestuurd naar Econocom, maar tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen. Met vriendelijke groetenParfaite Zikpi

Berichten (1)

Econocom

Naar: P. Z.

21/12/2020

Dear,We have logged your request under reference 142317. The Econocom Products Solutions team will process your request as soon as possible. For an optimal treatment of your request, please use this e-mail (in reply mode) for any further communication with our services.Kind regards,Econocom Products SolutionsLeuvensesteenweg 510 bus 80 - 1930 Zaventem - BELGIUMWeb www.econocom.beGeachte, Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en geregistreerd onder referentie 142317.Het Econocom Products Solutions team zal uw aanvraag zo snel mogelijk behandelen. Gelieve voor een optimale behandeling van deze aanvraag de huidige mail (via reply) te gebruiken in alle verdere communicatie met onze diensten.Met vriendelijke groeten,Econocom Products SolutionsLeuvensesteenweg 510 bus 80 - 1930 Zaventem - BELGIUMWeb www.econocom.beMadame, Monsieur, Nous avons bien enregistré votre demande sous le dossier 142317. Celle-ci sera traitée dans les plus brefs délais par Econocom Products Solutions.Pour un traitement optimal de cette demande, merci d'utiliser le présent e-mail (en mode reply) pour toute communication future avec nos services.Bien à vous,Econocom Products SolutionsLeuvensesteenweg 510 bus 80 - 1930 Zaventem - BELGIUMWeb www.econocom.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform