Terug

Bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

De Onderdelenshop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: De Onderdelenshop

21/10/2019

Ik heb op 17 september 2019 een onderdeel besteld. Na meer dan een maand nog altijd niets ontvangen. Reageert niet op e-mails en bij telefonisch 03/808.62.24) contact krijgt men een melding dat men zal terugbellen...wat niet gebeurt.

Berichten (1)

De Onderdelenshop

Naar: J. G.

16/11/2019

Dit mes staat in backorder bij de fabrikant.mvgOp ma 21 okt. 2019 om 07:24 schreef -- *Vriendelijke groeten**Mark Schoenmaekers**mark@s-trade.be **+32(0)488/05.97.70**The information contained in this message may be confidential and isintended to be exclusively for the addressee. Should you receive thismessage unintentionally, please do not use the contents herein and notifythe sender immediately by return e-mail.*


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform