Terug

Bestelling niet ontvangen

Closed Openbaar

Vitapharma

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Vitapharma

08/05/2015

Ik heb op 21 april 2015 een bestelling geplaatst op hun site voor een doosje imedeen aan 30,80 EUR + 4 EUR verzendkosten. Ik heb een bevestiging gekregen dat mijn bestelling in orde was en werd verzonden. Ik heb niets ontvangen. Via het tracking nummer kan ik deze bestelling opvolgen. Hier staat dat hun leverancier DPD meldt dat ik dit paket op donderdag 23 april heb ontvangen. Dit is helaas onmogelijk omdat ik dan niet thuis was. Ik heb helemaal niets ontvangen. Hierna heb ik gevraagd mij het bewijs te sturen van de levering met mijn handtekening. Na verschillende mails te sturen naar deze organisatie heb ik nog steeds geen antwoord of oplossing gekregen voor dit probleem.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform