Terug

Bestelling niet ontvangen maar toch dient de factuur betaald te worden

Opgelost Openbaar

Zelova.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: Zelova.nl

17/04/2024

BesteOp 18 februari bestelde ik 2 kledingstukken via deze webwinkel. Zoals steeds verkies ik als betaalmethode Klarna. (30 dagen na besteldatum betalen)Op 4 maart krijg ik een mail van Colis Privé dat men het pakket niet kon afleveren aan het voorziene adres. Hierdoor zou men het afleveren op een pakketafhaalpunt. Ik kreeg daags lter een mail dat deze klaar lag ter afhaling @Steven Shop in Roeselare. Eens daar bleek er niets aanwezig. Hierdoor nam ik contact op met Zelova.nl. (Chantal)Zij liet me weten dat het pakket daar wél zou moeten liggen volgens de track & trace. Aangezien ik het zelf moest uitzoeken van hen conacteerde ik het transportbedrijf Colis Privé op 12/03. Men stuurde mij een mail waarbij ik een invulform moest indienen zodat men een onderzoek kon opstarten.(ondertussen had ik de betaling bij Klarna on hold laten zetten)Op 14/03 kreeg ik een mail terug van Colis Privé waar staat: 'Hallo,Naar aanleiding van uw vraag op 10/03/2024 over uw YUNEXPRESS Q10 202 501 719 hebben we een onderzoek gestart.Naar aanleiding van dit onderzoek hebben we uw bestelling tot onze grote spijt niet kunnen traceren.Wij zullen YUNEXPRESS hiervan op de hoogte stellen en verzoeken u vriendelijk contact met uw verzender op te nemen voor verdere informatie.Wij verontschuldigen ons voor het ongemak,'Ook deze mail heb ik bezorgd aan Zelova.nl. Want dit lijkt mij het perfecte bewijs dat het pakket niet traceerbaar is, dus ook niet in het afhaalpunt lag (ondanks de initieel foutieve mail).Ondertussen kreeg ik weer melding via Klarna dat ik toch dien te betalen (ondanks mijn aangeven dat dit nniet klopt) en via Zelova.nl krijg ik geen antwoorden op mijn vragen tot feedback...Wat dien ik nu te doen, want eigenlijk vind ik het helemaal niet correct dat ik zou moeten betalen voor een order die ik nooit heb kunnen afhalen/ontvangen...Alvast dank voor je feedback.

Berichten (3)

Zelova.nl

Naar: T. B.

17/04/2024

Beste,Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen.Uw aanvraag is ontvangen en een van onze Zelova teamleden zal binnenkort contact met u opnemen.Stuur alstublieft niet meer dan één verzoek over hetzelfde onderwerp, dit zal onze werkstroom dupliceren en onze reactietijd vertragen. Als je je bericht moet bijwerken, reageer dan rechtstreeks op je bestaande e-mailadres om ons te helpen je efficient van dienst te zijn. Hartelijk dank voor uw medewerking.We staan voor je klaar  van maandag tot en met vrijdag tussen  9.00 en 18.00 uur.  We streven ernaar om binnen 2 werkdagen contact met je op te nemen.We nodigen je van harte uit om een kijkje te nemen op onze website of op de  Verzend Levering  en  Retourbeleid  pagina om te zien of je daar het antwoord op je vraag al vindt.Met vriendelijke groet,Het Zelova-team

T. B.

Naar: Zelova.nl

04/05/2024

Beste, ik kreeg nog steeds geen feedback mbt de terugbetalingen van deze bestelling die nooit geleverd werd.Zoals vermeld werd dit pakket door de afleverdienst Colis Privé nooit afgeleverd, men heeft mij hierover zelfs een mail gestuurd.De doorgestuurde pr8ntscemreens van jullie track & tracewaren niet correct. Namen jullie überhaupt zelf contact op met het transportbedrijf.Volgens de gangbare regelgeving is de afzender verantwoordelijk voor een correcte levering. Dus graag asap feedback want dit sleept lang aan.

Zelova.nl

Naar: T. B.

04/05/2024

Beste,Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen.Uw aanvraag is ontvangen en een van onze Zelova teamleden zal binnenkort contact met u opnemen.Stuur alstublieft niet meer dan één verzoek over hetzelfde onderwerp, dit zal onze werkstroom dupliceren en onze reactietijd vertragen. Als u uw bericht moet bijwerken, reageer dan rechtstreeks op uw bestaande e-mail, zodat wij u efficient van dienst kunnen zijn. Hartelijk dank voor uw medewerking.We staan voor u klaar  van maandag tot en met vrijdag tussen  9.00 en 18.00 uur.  We streven ernaar om binnen 2 werkdagen contact met u op te nemen.We nodigen u van harte uit om een kijkje te nemen op onze website of op de  Verzend Levering  en  Retourbeleid  pagina om te zien of u daar het antwoord op uw vraag al vindt.Met vriendelijke groet,Het Zelova-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform