Terug

Bestelling niet mogelijk

In behandeling Openbaar

Herbaline

Start een klacht

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

A. B.

Naar: Herbaline

05/08/2024

Geachte mevrouw/heer Ik kocht via uw website (www.herbaline.be) een cadeaubon ter waarde van €50,00 voor de aankoop van Herbalife-producten. De persoon aan wie ik de cadeaubon gaf, liet mij echter weten dat het onmogelijk is op jullie website de producten te bestellen. Wij hebben ondertussen meerdere keren contact met u proberen maken met de vraag hoe we alsnog deze cadeaubon kunnen gebruiken, o.a. via mail (info@herbaline.be), alsook via een gsm-nummer dat op de website te vinden is voor het bereiken van de coach (+32 479 46 29 86) (meerdere malen proberen bellen en bericht nagelaten op het antwoordapparaat, alsook bericht via WhatsApp). Tot op heden kregen wij geen enkele reactie. Ik vraag u daarom ook om binnen 30 dagen het bedrag van 50 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet Bram Abbeloos

Bemiddeling door Testaankoop 28 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform