Terug

Bestelling niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. S.

Naar: Lumic

10/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 27 december 2024 kocht ik een Mouvement 3.0 (Mains variants) (40cm) / Quantité: 2 met bestelnummer #17092 en met volgnummer S25 900 014 612 in uw online winkel en betaalde ik 82,00 €. De goederen werden echter nooit geleverd (leverancier Colis Privé bevestigt dat het pakje als verloren is beschouwd). Ik blijf dus achter met een niet geleverde maar wel bij u betaalde bestelling. Ik verzoek derhalve om een vergoeding, bestaande uit ofwel de terugbetaling van het gestorte bedrag (82,00 €) of om alsnog het bestelde product te leveren. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Joseph Struyven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform