Terug

Bestelling niet geleverd

Closed Openbaar

Vouchervandaag

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: Vouchervandaag

25/09/2023

Ik bestelde op 3 september een hondenmand op vouchervandaag. De dag nadien kreeg ik bevestiging van verzending en een track en trace code (die overigens niet werkte). Ik wachtte af, een week later ontving ik nog steeds niets en stuurde ik een eerste mail, kreeg ik nooit antwoord op. Nog een week later probeerde ik te bellen: de lijn was altijd “bezet” en de wachtrij zat vol, nadien word de lijn verbroken. Nogmaals mails gestuurd, nooit antwoord gehad. Dagenlang proberen bellen, nooit iemand aan de lijn gekregen. Ondertussen 3 weken verder en nog steeds geen bestelling toegekregen of antwoord gehad.

Berichten (1)

Vouchervandaag

Naar: L. L.

25/09/2023

De door jou gestuurde email is goed door ons ontvangen.  Onze support zal jouw email zo snel mogelijk beantwoorden. Houd er rekening mee dat je email binnen  5 werkdagen beantwoord wordt.Wij vragen je niet na te bellen.Op onze FAQ pagina vind je al veel antwoorden op de meest gestelde vragens:www.vouchervandaag.nl/faqMis je iets op onze FAQ pagina? Laat het onze support weten, zij vullen de informatie graag aan.www.vouchervandaag.nlDiamantlaan 102132 WV HoofddorpKVK nummer: 54725615


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform