Terug

Bestelling niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. R.

Naar: GSMpunt

09/10/2024

Beste, Ik had op 30/09 gsm hoesje en screenprotector besteld bij GSMpunt.nl En die zijn nog altijd niet geleverd. Ik had op 4/10 een mailtje verstuurd voor te vragen wanneer dat mijn bestelling geleverd wordt en ze hadden gezegd dat zending geen track en trace heeft en dat ik die zending op iedere moment thuis kan verwachten. Op 9/10 had ik nog een mailtje verstuurd naar gsmpunt.nl voor te vragen waar dat mijn bestelling is gebleven. Er kwam een antwoord van firma: 9 dagen geleden hebben wij de producten in uw bestelling naar u verstuurd en dat was het. Ik ben daar niks mee als ik niet weet waar mijn bestelling is gebleven. Ik wil mijn bestelling of mijn geld terugkrijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform