Geachte mevrouw/heer,
Op 24/11/2023 kocht ik een iPhone 12 Pro 128GB Goud in uw winkel en betaalde ik er € 536 voor.
U deelde mij op
1 december 2023 dat het product niet leverbaar is.
Daarom vroeg ik onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening.
De iphone noch de terugbetaling heb ik tot op de dag van vandaag nooit ontvangen ondanks het meermaals contacteren van de klantendienst.
Daarom vraag ik het nogmaals via deze weg…
In bijlage vind u de nodige bewijsstukken van de gedane communicatie, bevestiging van betaling, factuur, screenshot van overschrijving, screenshots van de communicatie ivm levering, bevestiging van annulering …
Inmiddels bestaat het rekeningnummer niet meer waarmee de gedane betaling werd gedaan.
Het nieuwe rekeningnummer vind u onderaan deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Esther F.
Rekeningnummer:
BE71 7370 0881 9969