Terug

Bestelling niet aangekregen

Opgelost Openbaar

Zatzon.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. G.

Naar: Zatzon.com

22/12/2022

Beste, wij hebben een bestelling geplaatst op 14 december '22 en betaald!! Nadat wij geen bevestiging mail kregen, hebben wij meerdere mails gestuurd (op 16 - 19 (2x) - 20 - 21 (2x) - 22 dec.), enkele keren geprobeerd om telefonisch contact te krijgen (op 21 (3x) & 22 dec.), langs hun FB pagina een bericht gestuurd (op 20 dec) en een afspraak verzoek gevraagd (op 22 dec.). Op geen enkel contact van ons word gereageerd. Ze ontvangen wel het geld en dan niks meer. Ongeacht het bedrag, het gaat om het principe om eerlijk te zijn. Als mensen bestellen, zorg je ervoor dat ze hun bestelling aankrijgen. Voor ons dubbele kosten, wij moeten het nu ergens anders kopen. MVG, Pascal Goes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform