Terug

bestelling na anderhalve maand nog steeds niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Refurbished.be

16/01/2024

Beste, ik bestelde een Iphone 11 op 6/12/2023 bij het online platform refurbished.nl of .be (is hetzelfde). Dit zou de dag nadien geleverd worden onder het motto vandaag besteld, morgen in huis. Aangezien er na een week nog steeds geen levering was, laat staan reactie, hebben we via email vriendelijk gevraagd waar onze bestelling bleef. Helaas terug zonder enige reactie ? Na heel veel aandringen via allerlei contact mogelijkheden (whatsapp, email, chat) is er dan uiteindelijk toch een antwoord gekomen. Er is volgens het online platform zogezegd een levering niet binnengekomen van gsm toestellen waardoor ze nu niet meer op korte termijn konden leveren, maar dit zou na 2 weken opgelost zijn ?! Ondertussen zijn we anderhalve maand verder en regent het klachten al over het internet via trustpilot en andere platforms met reviews over refurbished.nl of .be ?! In een verder verleden heb ik daar ook nog besteld en dan leek alles wel redelijk goed te gaan, al moest ik dan ook al een reminder sturen waar de bestelling bleef, maar die kwam dan na een week alsnog af. Nu blijkt er een bom ontploft te zijn waardoor geen enkele klant nog weet wat er nu van heel deze problematiek nog al dan niet te vertrouwen is ? Ik heb mijn bestelling nog niet geannuleerd omdat een terugbetaling volgens de verschillende reviews ook niet terugkomt ondanks de vele beloftes van het platform. Ik denk dat uiteindelijk dit probleem beter in een Belgisch TV programma aan bod komt en de bestuurders van het platform hierin gecontacteerd worden voor uitleg ? Zo kunnen er op korte termijn heel veel klanten bereikt worden om op de hoogte gesteld te worden. Want nu vreest iedereen oplichterij of zelfs een faillissement van het platform/bedrijf ? Ik heb begrip als de arbeiders in dienst van dit platform ter plaatse misschien onderbemand zijn voor alle chaos die er nu is kwestie van leveringen, emailverkeer enz. ... , Maar dat de bestuurders zelf niets algemeen laten weten op hun website is heel erg en verdacht ? Ik hoop dat ze beseffen dat na deze storm hun platform niet meer in een goed daglicht zal staan, mensen zullen dit niet vergeten ! Ik zou alsnog graag mijn toestel ontvangen, maar krijg na mijn laatste email van 08/01/2024 terug geen reactie meer ?

Berichten (3)

Refurbished.be

Naar: K. C.

16/01/2024

Beste klant, Bedankt voor uw e-mail.Wij hebben uw e-mail geregistreerd onder nummer 735497858.Momenteel is het enorm druk en zijn er op de klantenservice grote achterstanden ontstaan. Wij doen er alles aan u zo snel als mogelijk te woord te staan en u te voorzien van een antwoord en/of oplossing.Wij er alles aan u binnen 5 werkdagen te voorzien van een reactie op uw mail.Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, Klantenservice Refurbished.nl

Refurbished.be

Naar: K. C.

16/01/2024

Refurbished Ben je naar tevredenheid geholpen? 😞Very dissatisfied 🙁Dissatisfied 😐Neutral 🙂Satisfied 😁Very satisfied Laat feedback achter Bij verdere vragen, stel ze gerust.Ons team helpt u graag.Met vriendelijke groet,LaraKlantenservice Refurbished.nl @import url(s:fonts.bunny.net/css?family=inter:100,300,400,500,600,700,800) .csat-mail padding: 90px 223px 60px 90px !important max-width: 269px !important .csat-border width: 140% !important .csat-question, .csat-company width: 140% !important .csat-btn-black:hover transition: all linear .2s box-shadow: 0 8px 12px rgba(0, 0, 0, 0.12) !important .csat-btn-black:active background: 333335 !important box-shadow: none !important .csat-ratings display: inline-flex !important .csat-rating margin-right: 14px !important @media (max-width: 768px) .csat-mail box-shadow: none !important padding: 0 !important margin-top: 24px !important margin-bottom: 90px !important .csat-ratings margin-bottom: 24px !important .csat-ratings div margin-left: 0 !important margin-bottom: 8px !important .csat-ratings a font-size: 32px !important line-height: 32px !important display: flex !important align-items: center !important text-decoration: none !important border: 1px solid C0C0C6 !important border-radius: 56px !important padding-left: 55px !important height: 58px !important .csat-rating margin-right: 0 !important .csat-border margin: 32px 0 !important .csat-company font-size: 24px !important line-height: 28px !important margin-bottom: 12px !important max-width: 333px !important word-wrap: break-word !important .csat-question line-height: 28px !important word-wrap: break-word !important .csat-rating-emoji display: inline-block !important font-family: Inter, sans-serif !important font-weight: 600 !important font-size: 14px !important line-height: 14px !important color: 410008 !important margin-left: 14px !important .csat-border .csat-btn-black text-align: center !important height: 64px !important line-height: 64px !important .csat-powered-by margin-bottom: 0 !important On Tue, Jan 16, 2024 12:07 PM,

K. C.

Naar: Refurbished.be

05/02/2024

De 5 werkdagen om een degelijk antwoord te krijgen op onze klacht zijn al lang verstreken, beloftes blijven maar komen en op het internet regent het ook klachten...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform