Terug

Bestelling komt niet aan en is niet te traceren

Closed Openbaar

Senso the label

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. T.

Naar: Senso the label

15/11/2022

Beste, Ik bestelde oorbellen op 19 oktober en op jullie website geven jullie aan dat bestellingen tussen 4 en 7 dagen geleverd worden. Echter heb ik tot op heden nog niets ontvangen en ook kan ik mijn pakket niet traceren omdat mijn bestelling niet gevonden wordt (bestelnummer #2093). Omdat ik al bijna een maand wacht, wil ik mijn bestelling annuleren. Bovendien vond ik dezelfde Oorbellen op een Chinese webshop shein.com voor 2.25 euro (ze staan bij jullie dus ×10 geprijsd!). Ik heb jullie gemaild via het contactformulier en via instagram en heb nooit een antwoord gekregen. Bedankt om de annulering in orde te brengen en mijn geld terug te storten. Caroline Temmerman


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform