Terug

Bestelling komt niet aan en geen antwoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

C. F.

Naar: Azalp.be

16/07/2024

Beste, Op 30 juni plaatste ik een grote bestelling voor palen. Ik betaalde die ook. Azalp beweerde dat deze 5/7/24 ging geleverd worden. Dat is niet gebeurd. Dan is beweerd dat er ging geleverd worden in de week van 8-12/7. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ik contacteerde contacteerde ik de klantendienst en nooit geeft men mij een antwoord, enkel een standaard mail. Ik wil weten waar mijn bestelling is en wanneer ik deze krijg. Ik wacht al 18 dagen. Mvg Clio

Berichten (7)

C. F.

Naar: Azalp.be

16/07/2024

Na veel aandringen heb ik plots en antwoord van het bedrijf. Blijkbaar is mijn bestelling zoek en is er een probleem. Ik wil ASAP mijn order geleverd hebben want ik heb deze nodig. Dank bij voorbaat

Azalp.be

Naar: C. F.

16/07/2024

@@REF_ID@28244b188cdf6cf08c@REF_ID@@Beste,wij hebben de bestelling aan ons transportbedrijf uitgeleverd en deze heeft de levering uitgestellt bij een andere bedrijf. helaas geeft deze nu aan de goederen nooit ontvangen te hebben. Ons transportbedrijf is hier mee bezig om dit te regelen. Wij blijfen hier uiteraard met drukk achterzitten dat het zsm opgelosst word.Met vriendelijke groet,Susann Klantenservicewww.azalp.bePhone: 02-808 7100E-mail:klantenservice@azalp.beAzalp.beAzalp.nlAzalp.deVan: klachten@test-aankoop.beAan: Azalp.beDatum: 16 jul 16:16Onderwerp: Bestelling komt niet aan en geen antwoord‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ rbn_cnv=7c7e1ac2-501c-416a-9593-03b7dfd76b1d

Azalp.be

Naar: C. F.

16/07/2024

Beste, wij geven ons best om u bestelling zsm te leveren.Met vriendelijke groet,Susann Klantenservicewww.azalp.bePhone: 02-808 7100E-mail:klantenservice@azalp.beAzalp.beAzalp.nlAzalp.deVan: klachten@test-aankoop.beAan: Azalp.beDatum: 16 jul 17:00Onderwerp: Nieuw bericht van CLIO F‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ rbn_cnv=d7dbb0cd-7e0b-4301-8eb5-164dc95f0784

C. F.

Naar: Azalp.be

16/07/2024

Beste, Kunt U mijn geen nieuwe zending aanmaken en versturen en het verkeerd verstuurde zelf recupereren zodat ik asap mijn waar heb? Ik heb deze dringend nodig. Dank bij voorbaat.

C. F.

Naar: Azalp.be

18/07/2024

Goeie dag, Is er al een oplossing gevonden? Bedankt! Mvg Clio

C. F.

Naar: Azalp.be

23/07/2024

Hallo Ik wacht nog steeds op een oplossing. Mvg

C. F.

Naar: Azalp.be

29/07/2024

Beste, Nog steeds geen levering noch updates. Als ik deze week mn bestelling niet krijg, want ik heb de waar nodig, dan laat ik het over aan de advocaten van test-aankoop. Mvg Clio


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform