Terug

Bestelling komt deels niet toe

Closed Openbaar

SPEELGOED OUTLET

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: SPEELGOED OUTLET

15/12/2021

Beste, ik bestelde op 19 november 10 stuks speelgoed bij het bedrijf en kreeg slechts 5 stuks geleverd op 9 december. Ik heb het bedrijf al zeer vaak gebeld en ook gemaild. Telkens vertelt men mij een ander verhaal. Ik heb echter niet de indruk dat ze actie ondernemen om mij te kunnen helpen en om de niet geleverde goederen terug te betalen.

Berichten (1)

J. V.

Naar: SPEELGOED OUTLET

01/01/2022

BesteIk contacteerde u meermaals. Deze week zelfs nog. Normaal zou de terugbetaling ten laatste op 28/12 in orde gebracht worden. U zou mij hieromtrent ook terug contacteren. Helaas zonder reactie en zonder resultaat.Ik heb u al zo vaak gebeld en meermaals gemaild,maar jullie lijken mijn goederen niet te willen terugbetalen. Ik heb deze echter nooit ontvangen.Groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform