Terug

bestelling is betaald, niet geleverd

Opgelost Openbaar

rolluik.vlaanderen

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. F.

Naar: rolluik.vlaanderen

18/05/2025

Via rolluik-onderdelen.be heb ik onderdelen besteld voor de herstelling van mijn rolluik, ik moest direct een betaling doen op rekening van Dhr. Doolaege Kevin op 19 april 2025. Op mijn account staan de producten in behandeling. Op 28 april nog steeds in behandeling, waarna ik wat opzoekwerk begon te doen en ik ontdekte dat er veel klachten zijn over dit bedrijf en specifiek Dhr. Doolaege. Op testaankoop heb ik dezelfde klacht gevonden en ook het tel.nr van deze man. Een sms gestuurd om te zeggen dat ik de bestelling annuleer en mijn geld terugeis. Dit wordt steeds genegeerd en ondertussen is ook de website offline, ze hebben ook nog een andere webshop; rolluik.vlaanderen. ondertussen heb ik al ergens anders mijn onderdelen gekocht omdat ik niet eeuwig kan blijven wachten! Meneer Doolaege, dit is geen manier van zaken doen!!!

Berichten (1)

rolluik.vlaanderen

Naar: A. F.

18/05/2025

Beste, Alle bestellingen zijn verstuurd en afgehandeld de onderstaande bestelling is ook reeds teruggestort De webshop is ook reeds gesloten, wij hebben te weinig tijd om hiermee fulltime bezig te zijn Met vriendelijke groet, Doolaege Kevin Zaakvoerder Op 18 mei 2025 om 11:15 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform