Terug

Bestelling Hoodie via Webshop - Artikel niet geleverd

Closed Openbaar

van vos mode

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. S.

Naar: van vos mode

04/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 04/10/2024 kocht ik een Sophie™ - Oversized Hoodie in uw online winkel en betaalde ik 39,95 euro. Helaas heb ik tot op heden (04/11/2024) nog steeds mijn order niet ontvangen. Bij contacteren van de webwinkel kreeg ik tot 3 keer toe exacte dezelfde standaardmail dat mijn bestelling onderweg zou zijn. Intussen is de website offline gehaald, en opnieuw opgestart onder een andere naam. Dit blijkt ook niet de eerste keer te zijn dat men dit gedaan heeft. Totaal onbetrouwbare website met nepartikelen (lees de recensies er maar op na). Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 21 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform