Terug

Bestelling GUMPJBERR

Opgelost Openbaar

1001 hobbies

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. H.

Naar: 1001 hobbies

28/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 8 oktober 2024 bestelde ik via uw webshop het boek Waterdeep: Dungeon of the Mad Mage en betaalde ik er 55.01€ voor. Op uw website werd beloofd dat het product beschikbaar zou zijn in november 2024. Omdat dit niet het geval was, nam ik via email contact op met u. U antwoordde dat de levering voor december zou zijn. In december werd er niets geleverd. Na contact beloofde u januari 2025. Opnieuw geen levering. Na nieuw contact, belooft u nu 5 maart 2025 als datum. Gezien de lange leveringstermijn, stel ik dat u uw verplichtingen van ons contract niet nakomt en daardoor dit contract verbreekt. Ik geef u met dit schrijven de kans om mij tegen uiterlijk 5 maart 2025 een bewijs te sturen van verzending van het bestelde boek. Indien dit niet het geval is, beschouw ik dit als het niet nakomen van ons contract en vraag ik de volledige terugbetaling van mijn bestelling. Indien u hier niet aan voldoet, neem ik verder gerechtelijke stappen. Met vriendelijke groet Serge Huybrechts

Berichten (1)

S. H.

Naar: 1001 hobbies

12/03/2025

Goeiemorgen Ik heb sinds 28 januari geen bericht van u ontvangen. Kan u dit bekijken aub? Met vriendelijke groet Serge Huybrechts

Bemiddeling door Testaankoop 12 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform