Op 26/12/24 plaatsten we via deze website: https://moodsathome.com/be-nl een bestelling voor een bedrag van €179,94. (nl. 6x 'Pasta plate cream white'). We ontvingen na betaling via Bancontact meteen een orderbevestiging via mail (zie bijlage). Ordernummer: MDSNL13965.
Tot op heden ontvingen we echter geen bestelling. Ondanks het invullen van het contactformulier via hun website en meermaals mailen (https://moods-cookware.zendesk.com/hc/nl/requests/new) met de vraag naar een update over onze bestelling, ontvingen we ook helemaal geen nieuws. We probeerden tevergeefs ook reeds via social media kanalen als Instagram en Facebook contact op te nemen, maar kregen langs geen enkele weg reactie. We namen eveneens via mail contact op met het moederbedrijf 'The Cookware Company', maar ook daar: geen reactie. We zijn moedeloos aangezien we inmiddels reeds 1,5 maand verder zijn en we langs geen enkele weg nieuws ontvingen. Er is verder ook nergens een telefoonnummer terug te vinden om telefonisch contact op te nemen...
Intussen ontdekten we ook via die social media kanalen dat we niet de enigen zijn in diezelfde situatie...
We hopen er langs deze weg voor te kunnen zorgen dat er alsnog vooruitgang komt in de zaak en wensen een terugbetaling te ontvangen van de niet geleverde goederen.
Dank bij voorbaat voor deskundig advies.