Terug

Bestelling geannuleerd?

Closed Openbaar

Kabelmaatje

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: Kabelmaatje

05/07/2023

Beste, ik heb net een bestelling gemaakt bij dit bedrijf om een lader voor mijn computer (Apple) te kopen. Meteen na de bestelling en dus ook de online betaling kreeg ik twee berichten via email dat de bestelling geannuleerd was en dat er een creditnota in bijlage was. Ik heb niets geannuleerd, er is geen cerditnota in bijlage en het geld is van mijn rekening af !!! Ik heb een email verstuurd maar geen antwoord gekregen. Wat kan ik doen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform