Beste Annemie,Mijn naam is Alain en ik ben klachtenonderzoeker bij Klarna. Wegens uw klacht bij Testaankoop met referentienummer CPTBE01976507-35 stuur ik u deze e-mail.U had aangegeven dat u een bestelling had geplaatst bij de webwinkel roshy.nl. Echter heeft u deze nooit ontvangen. U nam hiervoor contact op met de webwinkel, maar deze reageerde steeds verwonderd. Klarna bleef ook betalingsherinneringen sturen om de factuur te betalen. Ik begrijp dat dit een vervelende ervaring moet zijn geweest.Ik zie dat uw factuur ook in behandeling werd genomen door het incassobureau Coeo BE. Omdat bij het incassobureau een geschil werd geopend, heeft deze contact opgenomen met Klarna. Deze heeft dit verder onderzocht en contact gezocht met de webwinkel in verband met de niet ontvangen goederen. Omdat de webwinkel ons niet de nodige informatie heeft bezorgd omtrent het onderzoek, werd deze gesloten in uw voordeel. Klarna heeft hierdoor de factuur intern verder behandeld, waardoor u niet meer betaalplichtig bent naar deze factuur toe. Ook werd uw factuur teruggehaald uit het incassobureau.Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Bedankt voor uw contact met Klarna en ik wens u nog een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,Alain van PraetVertegenwoordiger Klantenservice Klarna Bank AB (publ)Sveavägen 46, SE-111 34 StockholmReg no: SE556737-0431 Contactgegevens:s:www.klarna.com/be/36031303:792604