Terug

Bestelling bij Roshy

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Klarna

26/02/2024

Beste, ik bestelde via FB 2 paar schoenen bij Roshy met bestelnummer 5284. Gelukkig koos ik voor de optie betalen via Klarna. De goederen werden nooit geleverd en nu probeert Klarna te innen. Nochtans ik heb regelmatig gemaild dat ik niets ontvangen had. Roshy reageerde steeds zeer verwonderd.Ik betaal niet voor niet geleverde goederen en stel me zelfs de vraag of deze firma bestaat vermits ik van FB een melding kreeg wat ik van Roshy vond en heb ook gemeld dat ik niets ontvangen heb.Annemie Cnops

Berichten (1)

Klarna

Naar: A. C.

17/06/2024

Beste Annemie,Mijn naam is Alain en ik ben klachtenonderzoeker bij Klarna. Wegens uw klacht bij Testaankoop met referentienummer CPTBE01976507-35 stuur ik u deze e-mail.U had aangegeven dat u een bestelling had geplaatst bij de webwinkel roshy.nl. Echter heeft u deze nooit ontvangen. U nam hiervoor contact op met de webwinkel, maar deze reageerde steeds verwonderd. Klarna bleef ook betalingsherinneringen sturen om de factuur te betalen. Ik begrijp dat dit een vervelende ervaring moet zijn geweest.Ik zie dat uw factuur ook in behandeling werd genomen door het incassobureau Coeo BE. Omdat bij het incassobureau een geschil werd geopend, heeft deze contact opgenomen met Klarna. Deze heeft dit verder onderzocht en contact gezocht met de webwinkel in verband met de niet ontvangen goederen. Omdat de webwinkel ons niet de nodige informatie heeft bezorgd omtrent het onderzoek, werd deze gesloten in uw voordeel. Klarna heeft hierdoor de factuur intern verder behandeld, waardoor u niet meer betaalplichtig bent naar deze factuur toe. Ook werd uw factuur teruggehaald uit het incassobureau.Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Bedankt voor uw contact met Klarna en ik wens u nog een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,Alain van PraetVertegenwoordiger Klantenservice Klarna Bank AB (publ)Sveavägen 46, SE-111 34 StockholmReg no: SE556737-0431 Contactgegevens:s:www.klarna.com/be/36031303:792604


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform