Vorige week woensdag een bestelling geplaatst op de website van Newpharma.be Het totale aankoopbedrag van 39,85 euro is van mijn rekening gegaan (zie bijlage) Ik heb geen bevestiging ontvangen via e-mail dat mijn bestelling effectief geplaatst is. Ook staat deze bestelling niet tussen mijn laatste bestellingen (kan dit via mijn account checken)Ik heb verschillende keren, 3 of 4 maal contact opgenomen via het contactformulier op hun website, 3 mails gestuurd maar geen enkele reactie.Op hun website staat geen telefoonnummer vermeld. In Google heb ik een nummer gevonden maar telkens ik hier naar bel, krijg ik een automatisch antwoordapparaat met de boodschap: we zijn telefonisch niet bereikbaar, gelieve ons te contacteren via het contactformulier op onze website.Bestelling zou binnen de 48 uren geleverd worden, dit zou dus ten laatste afgelopen vrijdag moeten geweest zijn maar helaas niks ontvangen.Ik vind het jammer dat deze bekende parafarmacie zo omgaat met trouwe klanten (heb hier meerdere keren besteld)Indien ze geen levering binnen 48 uren kunnen garanderen, geen enkel probleem, laat mij dit gewoon weten dan weet ik dat men ermee bezig zijn.Dit is de laatste keer dat ik hier iets bestel , wil graag ASAP mijn 39,85 euro terug.Alvast bedankt om hiervoor het nodige te doen.