Terug

Bestelling betaald, levering blijft uit

Closed Openbaar

SPEELGOED OUTLET

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: SPEELGOED OUTLET

01/05/2022

Beste, op 04/04/2022 heb ik op de website https://www.speelgoed-outlet.com een VTech Scan & Leer winkelmand gekocht voor mijn kleindochter. Ik betaalde via Bancontact 45,45€ (waarvan 40,95€ voor het speelgoed + 4,50€ verzendkost). Op 06/04/2022 ontving ik via mail een bestelbevestiging, echter zonder details m.b.t. de verzending. Hierop heb ik het bedrijf diezelfde dag een e-mail gestuurd met de vraag wanneer de verzending zou plaatsvinden. Hierop heb ik helaas geen antwoord ontvangen. Sindsdien heb ik het bedrijf al meermaals proberen opbellen, maar ik krijg nooit iemand aan de lijn. Telkens wordt er gezegd dat er nog X aantal wachtenden voor mij aan de lijn hangen. Ook als ik lang genoeg wacht, komt er uiteindelijk niemand aan de lijn. Ik heb ook al enkele mails gestuurd, waarop geen antwoord komt. Aangezien ik onraad begon te ruiken, heb ik online recensies opgezocht en daaruit blijkt dat ik helaas niet het enige slachtoffer ben. Intussen heb ik het speelgoed al ergens anders aangekocht, maar ik zou toch graag mijn geld terug krijgen (of uiteraard het speelgoed, indien niet anders kan).Ik kijk alvast uit naar uw reactie.Hartelijk dank.Mvg,Frans Van Assche


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform