Terug

Bestelling betaald en niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Bloembollenkopen.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Bloembollenkopen.nl

20/11/2023

Beste Besteld: bloembollen/ betaald 23,97€ (30/10/23)Geen bevestiging gekregen.mailcontact (2 maal)gegenereerd antwoord na 5 dagen in 5 talen veel te druktelefonisch contact:003120/7163162 automatisch antwoord :veel te druk.Natuurlijk is 23 euro geen ramp, maar zonder reclamatie kunnen zij rustig doorgaan en ikzelf zit niet op de sociale media

Berichten (1)

Bloembollenkopen.nl

Naar: E. V.

25/11/2023

Geachte heer, mevrouw,Wegens enorme drukte is het ons helaas niet gelukt uw bericht binnen 5 dagen te beantwoorden. Dat vinden wij uitermate vervelend. Vaak lossen kwesties zichzelf op, doordat het pakket inmiddels afgeleverd is. Heeft u echter nog steeds een vraag of opmerking? Neemt u dan contact met ons op. Onze excuses voor het ongemak.----Sehr geehrte Damen und Herren,Leider ist es uns aufgrund der vielen Arbeit nicht ma¶glich gewesen, Ihre Nachricht innerhalb von 5 Tagen zu beantworten. Wir finden das a¤uaŸerst a¤rgerlich fa¼r Sie. Oft la¶sen sich die Probleme von selbst, weil das Paket in der Zwischenzeit zugestellt wurde. Haben Sie trotzdem noch eine Frage oder einen Kommentar? Dann kontaktieren Sie uns bitte.Wir entschuldigen uns fa¼r die Unannehmlichkeiten. ---Dear Sir, Madam,It's been very busy recently, therefore responses are delayed beyond our usual time of 5 days. Rest assured that many questions tend to resolve themselves on their own when packages arrive safely. If you still have a question or comment, please reach out and we'll be more than happy to help. Our apologies again for any inconvenience caused. ---Cher Monsieur ou Madame,Malheureusement, en raison d'une charge de travail importante, nous n'avons pas été en mesure de répondre à votre message dans les 5 jours. Nous trouvons cela extremement ennuyeux pour vous. Souvent, les problèmes se résolvent d'eux-memes parce que le paquet a été livré entre-temps. Cependant, vous avez encore une question ou un commentaire ? Dans ce cas, veuillez nous contacter. Nous nous excusons pour ce désagrément. ---Gentile cliente, Siamo spiacenti di informarvi che a motivo della quantitá di lavoro non siamo stati in grado di rispondere al vostro messaggio entro i 5 giorni promessi. Per questo vi chiediamo scuse. Di solito i problemi a questo punto si risolvono da soli magari perché la consegna sia stata effettuata nel frattempo. Se i problemi persistono o per qualunque altro motivo lei ha ancora una domanda non esitate a prendere contatto con noi. Met vriendelijke groet, Meilleures salutations, Mit freundlichem GruaŸ, With kind regards, Cordiali saluti,Customer Service Koeman Flowerbulbs--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Koeman Flowerbulbs.[XYGXWL-9P99R]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform