24 april 2025 heb ik bij Histoire D'or een online bestelling geplaatst. Dit met nummer: 95900122128037. Het gaat om een zilveren ketting en zilveren hanger. De bestelling zou 72u na bestellen in de winkel van Wijnegem klaarliggen. 26 april 2025 had ik gebeld om te horen of ze mijn bestelling misschien al zouden hebben. De winkelmedewerker liet me weten dat ze zelf niet wisten wanneer deze zou aankomen, en zei dat dit niet hun verantwoordelijkheid was, maar dat ze zouden bellen als het zou klaarliggen. Enkele dagen passeren en ik heb nog niets gehoord. Geen mail of telefoontje aangekregen, dus ik dacht misschien dat er een vertraging was. In mijn klantenprofiel staat er bij "withdrawn" dus dacht ik dat ze deze niet in stock hadden, dus had ik op 16 mei 2025 gebeld en een mail gestuurd. Zij claimen dat ze de bestelling hebben meegegeven aan de juiste persoon. Wat mij uiteraard foutief lijkt, want ik ben daar niet geweest. Ook staat er in de mail dat ze de identiteit hebben gecontroleerd. Nogmaals heel fout... Ik heb op hun mail geantwoord met behulp van Google translate. De communicatiekloof geeft het geen voordelen... Tot op heden heb ik niets meer gehoord en mijn bestelling of geld niet gekregen. Ik heb vandaag 8 juni 2025 weer een mail gestuurd om mijn geld terug te vragen en dat de bestelling me niet veel meer uitmaakt. Maar ik betwijfel dat ze mij willen helpen en dat ze weer afkomen met leugens.. Ik ben het ondertussen beu om te communiceren met een klantendienst die niet eens helpt, maar gewoon een simpel fout antwoord geeft.
Met vriendelijke groet
Lenny Bastin