Terug

Bestellen/betalen : geen levering

Closed Openbaar

NaturaDok

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: NaturaDok

06/04/2023

Beste, ik bestelde EN betaalde op 27 maart via de website van NaturaDok een ruggesteunriem die in aanbieding was voor 50 €.Kreeg onmiddellijk een bevestigng van mijn bestelling en een trackingnr van een koerierbedrijf (Wanb Express) met de boodschap Parcel Date received.Ondertusssen (06 april) is de status van mijn order nog steeds hetzelde. Verschillende mails ( info@naturadok.se en support@naturadok.se ) kunnen niet bezorgd worden (Recipient server did not accept our requests to connect)Vermoedelijk .......??????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform