Beste,Wij wilden jaloezieën bestellen.1)Wij selecteren samples van de website2)Wij krijgen met de post een blad met samples toegestuurd, met naambeschrijving en kleurencode.3)Wij bestellen deze via de websiteWij ontvangen een heel andere kleur.Blijkt dat jaloezie123 twee verschillende producten aanbiedt onder dezelfde productbeschrijving.Wij contacteerden hun klantensupport.Na een handvol e-mails over een weer te sturen is hun antwoord jullie bestelden het verkeerde product.Dat is exact wat er gebeurde, maar ons argument is net het feit dat hun bestel/sample-formulier dubbelzinnig is.1)Geen mogelijkheid om op basis een exacte kleurencode te bestellen -> dit vraagt om misverstanden.2)Hun sku-beschrijving van de sample is verschillend van de sample op de website -> correct bestellen is tout court niet mogelijk.3)In hun correspondentie verwijten ze ons om niet de juiste beschrijving ingegeven te hebben en halen ze Engelstalige beschrijvingen boven die noch op hun sample/bestelformulier vermeld staan of om hun website worden gehanteerd.Bv: Meneer, U moest SKU: BASSWOOD-lightoak-TAPES bestellen.Maar SKU: BASSWOOD-lightoak-TAPES staat niet vermeld op hun bestelformulier met de samples.Wij vroegen een retournering of een correctie, maar zij geven hun design fout niet toe en blijven bij U bestelde verkeerd, helaas.Ons argument is hier dat correct bestellen niet mogelijk is op basis van de verstrekte informatie en dat er hier een vorm van dwaling heeft plaatsgevonden.Met vriendelijke groeten