Beste,Ik bestelde op 13/3/24 een iPad en iPhone op de website van refurbished.be. De betaling werd onmiddellijk uitgevoerd via Payconiq en de bestelling wordt volgens de site de volgende dag verzonden. Ik ontving daags nadien nog steeds geen verzendbevestiging en nam contact op met de klantendient. Dit zowel via mail op klantenservice@refurbished.be, oplossing@refurbished.nl, via telefoon op +31619894284? en +31 85-3033799. Via het gewone e-mailadres van de klantendienst krijg je het antwoord dat je via de leveranciers verhaal moet halen. Wanneer ik hier naar bel, laat die weten dat mijn bestelling bij hun in de lijst staat, maar het geld niet werd overgemaakt. Zij hebben na mijn bestelling wel andere bestellingen verwerkt.Via oplossing@refurbished.nl krijg je steeds een automatisch antwoord: Beste klant,Wij willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het gebrek aan communicatie die heeft plaatsgevonden in de afgelopen tijd. We realiseren ons dat dit voor ongemakken heeft gezorgd en streven ernaar om dit vanaf nu te verbeteren.Ik, Timo Peters, wil u graag informeren dat ik vanaf heden bent aangesteld als operationeel directeur, om de lopende problemen aan te pakken en op te lossen. Hoewel we begrijpen dat deze processen enige tijd in beslag kunnen nemen, streven we ernaar om u duidelijkheid te bieden gedurende dit traject.Mocht u vragen hebben of behoefte hebben aan verdere informatie, dan kunt mij mailen op oplossing@refurbished.nl en ervoor zorgen dat u snel beantwoord wordt. Ik ben ook bereikbaar op het telefoonnummer ?+31619894284?. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie.Met vriendelijke groet,Timo PetersVia de telefoonnummers krijg je niemand aan de lijn.