Beste, in mei gaf uw bedrijf aan dat Eskimo de activiteiten zou stoppen, en dat daarom de resterende voorraad aan lage prijzen online werd verkocht. Velen hebben dit gedaan, net zoals ik. op 21 mei plaatste ik mijn bestelling. Ik kreeg enkel een bevestiging van betaling, verder niets. De status van mijn bestelling op de site blijft ongewijzigd, nog steeds niet in behandeling. Kort nadien werd op de site gemeld dat de levertijd 15 werkdagen in beslag zou nemen. Helaas gebeurde er niets. Nu staat er te lezen dat de webshop afgesloten is maar dat alle openstaande bestellingen nog worden verwerkt. Echter lees ik nu op de facebookpagina dat elke vrijdag een fysieke uitverkoop wordt georganiseerd! Dat betekent mijns inziens toch dat alle online bestelde artikelen niet meer beschikbaar zullen zijn, anders waren ze al verwerkt. Moet ik hieruit nu begrijpen dat wij Opgelicht zijn, en dat het doel van die uitverkoop was om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de schuldeisers ? Het is ook frustrerend dat geen enkel contact meer mogelijk is, telefoonnummer werkt niet meer, op mails en messengerberichten wordt niet gereageerd. Dus geld gewoon kwijt? Dit verdienen de trouwe klanten echt niet.