Terug

Bestelde box nooit gekregen

Closed Openbaar

SNUFFELBOX BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: SNUFFELBOX BV

15/04/2024

BesteOp maandag 08/04/24 bestelde ik een verjaardagsbox S-hond. Op de site stond er dat de boxen steeds max. 2 dagen na bestelling geleverd worden tenzij anders vermeld. Aangezien er geen andere levertijd vermeld stond, verwachtte ik woensdag dus de box. Helaas kwam het pakketje niet. Ik dacht dat er misschien vertraging was, maar donderdag werd er opnieuw niets geleverd. Op mijn account staat er ondertussen nog steeds “ pakket is aangemeld maar nog niet verstuurd”. Donderdag chatte ik met de chatbox van de site, die kon mij geen info geven.Ik mailde vrijdag met de vraag hoe dit kwam en of ik dit pakketje zeker zondag (14/4) zou hebben gezien ik het dan nodig heb. Op mijn mail werd er niet gereageerd, wel kreeg ik een reclame mail op zaterdag 13/04 met daarin de boodschap dat je met vragen steeds met de chatbox kan chatten of kan mailen, en dat er doorgaans binnen x aantal uur een antwoord zou komen.Diezelfde zaterdag chatte ik nogmaals met de chatbox, maar die kon mij opnieuw geen antwoord geven, net zoals vandaag. Mijn pakket kostte €65,45 , dus dit gewoon zo laten wil ik niet. Gezien ik op mail geen reactie krijg en via de chatbox ook enkel het antwoord dat ze niet kunnen helpen omdat het een AI-assistent is, hoop ik dat ze via jullie wél zullen reageren.Bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform