Terug

Bestelde blouse is helemaal gerafeld en niet afgewerkt

Closed Openbaar

Hello Stella Amsterdam

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Hello Stella Amsterdam

02/06/2021

Beste, ik bestelde de Sheer Floral Blouse™ (29,95 euro) in maat M. Mijn bestelling bleek niet uit Nederland te komen maar vanuit China, ik wachtte dan ook meer dan 3 weken op mijn pakje. Aangekomen bleek het een piepklein, in elkaar gepropt plastiek pakje te zijn. Bij het uitpakken merkte ik meteen dat niet enkel de maat M meer een XXS bleek te zijn (ik kan de mouwen bijna niet over mijn hand krijgen) maar veel erger: de stof is niet afgewerkt, niet gelabeld (welke stof is het? Hoe wassen? Droogmachine of niet?), er staat geen merknaam in en: het borduursel is zowat overal loshangend. Grote losse draden, kleine losse haken, onafgewerkte stiksels. Ik schreef hierover al een mail op 31/5 met bijhorende foto's, maar kreeg geen gehoor. Graag terugbetaling van de 29,95 euro.Groeten, Daniëlla

Berichten (1)

Hello Stella Amsterdam

Naar: D. M.

28/06/2021

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer 168957528. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 1 werkdag af te handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,Team Hello Stella Amsterdam


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform