Terug

Besteld en niks gekregen, 2de keer besteld en verkeerde gekregen

Opgelost Openbaar

Sticker-Collection

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Sticker-Collection

13/12/2023

Beste Ik bestelde op 24 september 2023 , 7 keer update tour de france van 9€ het stuk. In totaal is dat 63€. Er is nooit een bevestigingsmail gestuurd. Het product was toen niet voorradig. Maar zodra voorradig ging het opgestuurd worden. Ik heb nooit bevestigingsmail gehad en bleef wachten. Ik dacht dit kan wel eens gebeuren. Maar we zijn december dus duurt echt te lang. Ik heb op 4 december 2023 telefonisch contact genomen met sticker collection en moest een mail sturen. Dis heb ik gedaan. Maar antwoord kwam er niet. Ik heb 8 december terug gebeld. Ze wisten niet eens over wat ik het had. Maar ze gingen het bekijken. Ondertussen 13 december en nog niks gehoord. Maar mijn bestelling heb ik wel nodig dus heb ik op 8 december nog maar eens de 7 updates van tour de france 2023 besteld. Daarvan kreeg ik dus wel bevestigingsmail. Mijn updates kwamen toe op 12 december. Op 13 december wou ik die bekijken omdat ik er moest uitdelen aan mensen waar ik het beloofd had maar heb dus in plaats van update 2023, heb ik update 2022 gekregen. Graag zou ik 63€ terug gestort krijgen en graag mijn 7 update pakjes van 2023.

Berichten (1)

Sticker-Collection

Naar: C. V.

15/12/2023

Hallo,Onze excuses voor het verzenden van de verkeerde goederen, bestelling ACQITARCE.Hier is een retourlabel zodat Cindy Van Herpe ons de verkeerde goederen kunt terugsturen, uiteraard op onze kosten.Normaal gesproken wachten we tot we u retourzending hebben ontvangen voordat we de juiste goederen terugsturen. Maar omdat we u een plezier willen doen, vertrouwen we erop dat u de goederen naar ons terugstuurt en sturen we de juiste goederen vandaag nog op via Bpack.Wat de bestelling van 24 september 2023 betreft, waren we niet op de hoogte van het probleem, aangezien mevrouw Van Herpe vóór december de claimprocedure niet heeft gevolgd. We vonden zelfs een spoor van haar betaling, hoewel de bestelling niet in het systeem was geplaatst. Uiteraard hebben we de terugbetaling onmiddellijk uitgevoerd, zie bewijs in bijlage.Bedankt voor u begrip en een fijne dag,Panini Teambe klachtenbox@test-aankoop.beDate: mercredi, 13 décembre 2023 à 18:54À: info Sticker Collection info@sticker-collection.beObjet: Klacht - Besteld en niks gekregen, 2de keer besteld en verkeerde gekregen - (CPTBE01936646-41)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform