Terug

Besteld en betaald, maar geen levering

Closed Openbaar

Roboexpert

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. P.

Naar: Roboexpert

15/12/2021

Beste,Op 13/07/21 hebben we een online bestelling geplaatst en betaald, maar tot op heden hebben we nog geen levering ontvangen. We hebben al meermaals telefonisch contact opgenomen met jullie. Vaak kregen we niemand aan de lijn. Via mail kregen we wel antwoord, met de vraag geduld te hebben. Er waren leverproblemen, maar er zou in september/oktober geleverd kunnen worden. Dit is dus niet het geval, want we hebben tot op heden nog niets ontvangen. We hebben wel een voorstel ontvangen voor een alternatief product van een ander merk, maar hier zijn we niet op ingegaan. We waren bereid nog te wachten. Na deze week nog eens per mail geïnformeerd te hebben, kregen we te horen dat er een faillissement werd aangevraagd voor het bedrijf. We willen zo snel mogelijk onze bestelling ontvangen of ons geld terugbetaald krijgen. Gelieve ons op de hoogte te brengen. We wachten al veel te lang. Bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform