Geachte,Hierbij wil ik toch even de juiste informatie geven, Mr komt inderdaad eenplaid kopen voor mevr. als cadeau en komt 2 dagen later terug omdat mevr.de plaid niet graag ziet en vraagt voor een andere kleur, daar de plaid diemevr wil niet meer voorradig is vraagt ze om de plaid te bestellen. mevr.heeft wel een bestelbon van gekregen. We hebben dan ook zeker niet beloofdde plaid te kunnen leveren binnen de 2 weken,(tussen kerst en nieuw zijnalle firma's gesloten.We gaan uiteraard de klant verwittigen als de plaidbinnen zoals beloofd. We hebben ook al voorgesteld om een tegoed bon tegeven die onbeperkt geldig is.Dat er niet gereageerd is op de onlangs verstuurde mail, komt omdat wij inhet buitenland op beursbezoek waren.Het is inderdaad een spijtige zaak dat het zo lang duurt, dat komt door eensamenloop van omstandigheden, bij ons en bij onze leverancier.En wat de slechte behandeling aangaat, kan ik dat moeilijk geloven, wijbehandelen altijd iedereen heel correct en zeker beleefd. (Bij ons is klantecht koning)Maar als niet terugbetalen wordt beschouwd als onbeleefd, dan kan ik datniet ontkennen.Met vriendelijke groetenJette HermansenDe LindeDorpsstraat 167B-8340 SijseleTel. 050 377 103email: jette@delindewonen.bewww.delindewonen.beP.S. Sorry voor mijn Nederlands, maar ik ben Deense.Op 11 februari 2018 om 16:06 schreef