Terug

besteld artikel nog steeds niet ontvangen

Opgelost Openbaar

De Linde

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. L.

Naar: De Linde

11/02/2018

wij kochten op 15 december 2017 een plaid/deken aan. Dit was echter het verkeerde kleur. 1 dag later, 16 december gingen wij terug naar de winkel. het gevraagde artikel was niet meer beschikbaar en werd door de winkel besteld. Wij kregen mondeling te horen dat dit maar 2 weken zou duren en dat wij telefoon zouden krijgen wanneer dit binnen zou komen. 1 maand later keerden wij terug naar de winkel om te vragen of onze bestelling binnen was. we kregen het antwoord dat dit nog niet binnen was en dat we over 2 weken nog eens moesten terugkomen. 2 weken later, eind januari 2018, gingen wij terug om onze plaid op te halen. We kregen opnieuw het antwoord dat de bestelling nog niet binnen was en dat dit de begin februari zou binnen zijn. Op 2 februari 2018 verstuurde ik een mail met de boodschap of het mogelijk was indien wij binnen de week onze bestelling nog niet ontvingen, om ons geld terug te krijgen. Hierop kregen wij geen reactie. Ondertussen zijn wij midden februari en gingen wij opnieuw naar de winkel. We kregen opnieuw de boodschap dat het nog 2 weken zou duren. Ondertussen zijn we dan 2 maanden en 2 weken verder. We zochten naar algemene voorwaarden zowel in de winkel als op hun website maar vonden geen enkele voorwaarden dat ons een stok achter de deur kon geven. We kregen eveneens geen aankoopbewijs, noch van de ruiling of de nieuwe bestelling. We werden zeer onvriendelijk onthaald. We hebben gevraagd of we ons geld konden terugkrijgen maar dit werd door hun onmiddellijk afgeketst. We zouden enkel een aankoopbon krijgen, wat voor ons geen enkele nut heeft gezien wij enkel dat product nodig hadden. We kregen enkel een kwade reactie en geen enkel begrip. Het gaat over een artikel van 70 euro.

Berichten (1)

De Linde

Naar: B. L.

11/02/2018

Geachte,Hierbij wil ik toch even de juiste informatie geven, Mr komt inderdaad eenplaid kopen voor mevr. als cadeau en komt 2 dagen later terug omdat mevr.de plaid niet graag ziet en vraagt voor een andere kleur, daar de plaid diemevr wil niet meer voorradig is vraagt ze om de plaid te bestellen. mevr.heeft wel een bestelbon van gekregen. We hebben dan ook zeker niet beloofdde plaid te kunnen leveren binnen de 2 weken,(tussen kerst en nieuw zijnalle firma's gesloten.We gaan uiteraard de klant verwittigen als de plaidbinnen zoals beloofd. We hebben ook al voorgesteld om een tegoed bon tegeven die onbeperkt geldig is.Dat er niet gereageerd is op de onlangs verstuurde mail, komt omdat wij inhet buitenland op beursbezoek waren.Het is inderdaad een spijtige zaak dat het zo lang duurt, dat komt door eensamenloop van omstandigheden, bij ons en bij onze leverancier.En wat de slechte behandeling aangaat, kan ik dat moeilijk geloven, wijbehandelen altijd iedereen heel correct en zeker beleefd. (Bij ons is klantecht koning)Maar als niet terugbetalen wordt beschouwd als onbeleefd, dan kan ik datniet ontkennen.Met vriendelijke groetenJette HermansenDe LindeDorpsstraat 167B-8340 SijseleTel. 050 377 103email: jette@delindewonen.bewww.delindewonen.beP.S. Sorry voor mijn Nederlands, maar ik ben Deense.Op 11 februari 2018 om 16:06 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform