Terug

Bestel hier niets

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: D'Hondt Interieur

08/09/2023

Eind januari bestelde we deuren bij jullie, hiervan is het voorschotfactuur betaald zoals gevraagd. Deuren zijn opgemeten, en toen werd het stil. We moeten steeds zelf bellen voor informatie om dan telkens te horen dat niemand weet wanneer onze deuren geleverd kunnen worden!!! Ze zullen ons telkens contacteren wanneer ze contact hebben opgenomen met de productie maar laten dus niks weten. Hoelang moeten wij nog wachten. De verkoper uit Geel heeft geen begrip en is onbeschoft wanneer we bellen. Nooit of nooit ga ik hier nog iets bestellen. Echt een grote schande is deze firma. Wij zijn 8 maanden aan het wachten zonder enige communicatie of leverdatum.

Berichten (7)

D'Hondt Interieur

Naar: I. V.

11/09/2023

Beste,Onder de naam Ils Ven kunnen wij geen dossier terugvinden.Ook offertenummer 0000000 is een ongekend nummer. Mocht de klant het ordernummer op de afgetekende bestelbon of klantennummer doorgeven, kunnen wij dit dossier opzoeken. Maar met deze gegevens niet.De achterstand in onze productie is gekend en deze is er voor alle klanten.Onze excuses voor de langere wachttijd.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst DHondt nv

I. V.

Naar: D'Hondt Interieur

11/09/2023

De bestelling staat op naam van Van Aelst, order 12201679, factuur VSD22-1449. Ik vind het schandalig dat wij 90% voorschotten moeten betalen om achteraf te horen krijgen na maanden wachten dat er nog steeds niks kan gecommuniceerd worden over een eventuele plaatsing. Wij hebben 5000 euro betaald en hebben na maanden nog geen enkel vooruitzicht op wat wij betaald hebben

D'Hondt Interieur

Naar: I. V.

19/09/2023

Beste,Voor deze planchettedeuren is het correcte kwaliteitshout nog niet aangeleverd, vandaar dat wij nog geen exacte leverdatum kunnen bevestigen.De klant dient nog rekening te houden met een 8-tal werkweken.Zodra het hout aangeleverd, zal de klant gecontacteerd worden.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst DHondt nv

I. V.

Naar: D'Hondt Interieur

20/10/2023

Aangezien dit nu al maanden duurt en wij al 90% van onze factuur al betaald hebben (voor lucht) willen wij 60% van ons voorschot teruggestort krijgen tot de deuren geleverd zijn. Er is ons bij bestelling verteld dat we toch wel een 15 weken moesten wachten, we wachten nu al 22 weken langer zonder enige levertermijn, meermaals hebben wij gebeld naar de firma en telkens worden er andere dingen verzonnen. Wij zijn altijd correct geweest, telkens wordt er gezegd dat we nog 2 maanden moeten wachten. We zijn deze larie beu. Wij eisen 60% van ons voorschot terug.

D'Hondt Interieur

Naar: I. V.

23/10/2023

Beste,Voorschotten worden aangewend voor aankoop grondstoffen, service en productiekosten. Deze kunnen niet worden teruggestort.Zoals in antwoord dd 11/09/2023 zijn wij niet op de hoogte van een order onder naam Ils Ven, offertenummer 0000000 is een ongekend nummer.Gelieve dan ook het correct klant en ordernummer door te geven zodat wij weten over welk dossier dit gaat.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Juridische Dienst DHondt nv

I. V.

Naar: D'Hondt Interieur

23/10/2023

De bestelling staat op naam van Van Aelst, order 12201679, factuur VSD22-1449. Ik vind het schandalig dat wij 90% voorschotten moeten betalen om achteraf te horen krijgen na maanden wachten dat er nog steeds niks kan gecommuniceerd worden over een eventuele plaatsing. Wij hebben 5000 euro betaald en hebben na maanden nog geen enkel vooruitzicht op wat wij betaald hebben

I. V.

Naar: D'Hondt Interieur

21/11/2023

Nog steeds zijn wij aan het wachten op die deuren!Het gaat over factuur VSS22-1528 op naam van Van Aelst, laakdal!Wij willen ons voorschot teruggestort krijgen of schakelen andere diensten in.Hieronder vind je het eerste bericht:Eind januari bestelde we deuren bij jullie, hiervan is het voorschotfactuur betaald zoals gevraagd. Deuren zijn opgemeten, en toen werd het stil. We moeten steeds zelf bellen voor informatie om dan telkens te horen dat niemand weet wanneer onze deuren geleverd kunnen worden!!! Ze zullen ons telkens contacteren wanneer ze contact hebben opgenomen met de productie maar laten dus niks weten. Hoelang moeten wij nog wachten. De verkoper uit Geel heeft geen begrip en is onbeschoft wanneer we bellen. Nooit of nooit ga ik hier nog iets bestellen. Echt een grote schande is deze firma. Wij zijn 8 maanden aan het wachten zonder enige communicatie of leverdatum.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform