Terug

Beste, Ik heb een aanmaning in mijn brievenbus gekregen van een onbekende firma

Closed Openbaar

aliaz cooperation sia

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: aliaz cooperation sia

10/03/2017

Beste,Ik heb een aanmaning in mijn brievenbus gekregen van een onbekende firma en van een ongekend product in Estland.firma blijkt : gowhite c/o Aliaz,p.o.box no 7044Eesti post AS/OmnivaPallasti 28, 10001 Tallinn, EstoniaZij vragen het bedrag van 47€ te storten op een rekeningnummer.Ik heb NIETS besteld of aangevraagd en wens ook verder GEEN correspondentie met deze firma.Dit is duidelijk een frauduleus bedrijf dat geld wil aftroggelen.Ik ga een foto in bijlage sturen.Kunnen jullie deze contacteren en ervoor zorgen dat dit stopt aub?Bedankt !

Berichten (6)

aliaz cooperation sia

Naar: A. C.

10/03/2017

Geachte heer/mevrouw Klachtenbox,Dank u voor het opnemen van contact met ons. Dit is een automatische reactie ter bevestiging van de ontvangst van uw aanvraag. We hebben te maken met een toenemend aantal aanvragen vanwege de vertraagde aflevering van bestellingen, en dit betekent dat onze reactietijd op uw specifieke e-mail langer zal zijn. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. U kunt binnen 1-3 werkdagen een reactie verwachtenVoor uw administratie worden hieronder de gegevens van de aanvraag vermeld. Als u reageert moet u ervoor zorgen dat de ticket-ID in de onderwerpregel staat, zodat uw reacties op de juiste manier gevolgd worden.Ticket-ID: LA-849838Onderwerp: Klacht: Beste, Ik heb een aanmaning in mijn brievenbus gekregen van een onbekende firma (CPTBE00129657-65)Met vriendelijke groeten,GoWhite

aliaz cooperation sia

Naar: A. C.

13/03/2017

Geachte Tim de Hert,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij hebben op 26 november 2016 een bestelling met uw persoonsgegevens ontvangen.U kunt de ontvangen producten retour sturen naar:GoWhiteP.O 7044Eesti Post AS/OmnivaPallasti 2810001 TallinnEstoniaGedetailleerde informatie over de bestelling is te vinden in de Verkoopvoorwaarden op onze productwebsite - nl.gowhite.eu?termsWij kijken uit naar uw antwoord,Vriendelijke groet,--GoWhite Customer Support:gowhite.euWilt u dit vertalen? Gebruik dan translate.google.com

A. C.

Naar: aliaz cooperation sia

14/03/2017

Beste GoWhite Customer Support,Ik heb NIETS bij jullie besteld en heb ook NIETS ontvangen. Hoe mijn gegevens bij jullie terecht zijn gekomen is mij onbekend. Dit moet een fout zijn.Ik ken jullie firma niet en wens hier geen correspondentie meer van te ontvangen. Bedankt !Mvg,Tim

aliaz cooperation sia

Naar: A. C.

14/03/2017

Geachte Tim de Hert,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij ontvingen een leeg bericht van u.Wij kijken uit naar uw antwoord,Vriendelijke groet,--GoWhite Customer Support:gowhite.euWilt u dit vertalen? Gebruik dan translate.google.com

A. C.

Naar: aliaz cooperation sia

14/03/2017

Beste GoWhite Customer Support,Ik heb NIETS besteld en ook NIETS ontvangen van jullie.Geen idee hoedat mijn gegevens bij jullie zijn gekomen.Dit moet een vergissing zijn.Gelieve geen correpondentie meer te sturen aub.Heb geen interesse.Bedankt!Mvg,Tim

aliaz cooperation sia

Naar: A. C.

15/03/2017

Geachte Tim de Hert,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij kunnen uw reactie niet zien.Wij kijken uit naar uw antwoord,Vriendelijke groet,--GoWhite Customer Support:gowhite.euWilt u dit vertalen? Gebruik dan translate.google.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform