Eerst moet ik vermelden dat ik deze klacht met grote teleurstelling schrijf. Na een zeer positief verkoopproces waren de problemen die we hebben ondervonden na de levering en montage niet wat je zou verwachten van een merk als Eggo.De keuken die we bij Eggo hebben besteld, werd op 11/04/2023 geleverd en geïnstalleerd. Helaas waren er veel beschadigde onderdelen als gevolg van transportproblemen en fabricagefouten. Er waren krassen en defecten op de kasten, en op acht van de tien bovenkastdeuren waren krassen en barsten te zien, met uitzondering van twee deuren. Ik wil niet alle fouten afzonderlijk opnoemen, maar samengevat, naast montagefouten waren er in totaal 20 gebreken. Ik heb een presentatie gemaakt van de problemen en deze naar Eggo gestuurd. Een medewerker van de kwaliteitsafdeling kwam langs om de situatie te controleren en gaf toe dat we volledig gelijk hadden. Ze zeiden dat ze de gebreken binnen 2 maanden zouden verhelpen. Echter, ze boden ons geen enkele schadevergoeding voor het ongemak. Ze zeiden dat ze de problemen zouden oplossen, maar ik moet nog eens 2 maanden wachten en verlof opnemen voor de bezorg- en montagedagen om thuis te zijn! Vervolgens vond er op 07/06/2023 een nieuwe levering plaats voor de te vervangen deuren en de montagefouten. Maar het werd nog erger, want de twee opnieuw bestelde deuren hebben nog steeds krassen en barsten. Er is ijsvorming aan de achterkant van de koelkast en telkens wanneer we de deur openen, komt het plastic aan de linkerkant van de koelkastdeur los. Bovendien is het accessoire dat besteld moest worden voor de microgolf niet besteld. Hiervoor moeten we nog eens 2 maanden wachten.Nu wil ik Eggo vragen: Hebben jullie het recht om jullie klanten zoveel leed aan te doen? Lost het simpelweg vervangen van de onderdelen dit geleden leed op? Ik vind absoluut dat we zo'n slechte klantervaring absoluut niet verdienen. Zoveel productie- en leveringsfouten zijn helemaal niet normaal. Het is ook erg frustrerend om tijd te moeten besteden aan het oplossen van deze problemen. Daarom eisen we een schadevergoeding van Eggo.