Terug

beschadiging van voor deur bij het plaatsen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: suys bruggeman

06/02/2020

beste.vorige jaar lieten wij nieuwe ramen en deuren plaatsen bij het plaatsen van de voordeur werd een geel schuim gebruikt en kwam over de stijl van de deur terecht.op 26/12/2018 sturen wij een aangetekende brief met foto van de beschadigingen er paar dagen nadien komt een van de werknemer en probeert een de werknemer het schuim eraf te schuren da een groot aantal krassen veroorzaakt.we nemen die zelfde dag terug contact een andere werknemer kom kijken en vreest dan dat de deur niet meer te herstellen is hij probeert nog met een vette olie waardoor de krassen minder zichtbaar zijn maar na een dag terug volledig er door komen.na nog enkele mails en telefonisch vragen ze tijd om een oplossing te zoeken .Ik weiger dan ook de laatste schijf van 628 euro te betalen volledige factuur van 11820 euro.Ondertussen zijn al twee externe firma komen kijken om dit probleem op te lossen de bruine schuim plekken zijn gedeeltelijk verwijderd de krassen niet .Vorige week terug telefoon van firma die toch nog gaat proberen om de vlekken te verwijderen ik vraag ook de krassen nee dit zal niet lukken Een afspraak wordt niet gemaakt .Vandaag een zeer dreigende telefoon van bruggeman met de raad het resterende saldo te betalen die krassen zijn niet zo erg als donker is en het regent ziet ge ze niet dit zijn de dame haar woorden. Ik antwoord dat ik de resterend waarde zal betalen als mijn deur volledig in orde is .dit kan niet ze wil mij wel een schadevergoeding toekennen van 92 euro gewoon belachelijk mijn deur is gewoon beschadigd. ten einde raad contacteer ik profel zelf zij kunnen niet tussen komen want ze kennen het hele verhaal niet nochtans hebben wij mails en bewijzen door gestuurd.nochtans beweerd profel op zijn site alles moet kloppen voor we stoppen .en als vakmensen blijven we verantwoordelijk voor door ons geleverde werk .graag u raad vriendelijk groeten Goossens Anjakoutertsraat 19 9250 Waasmunster.ps vandaag iemand gesproken met juist het zelfde verhaal zelfde probleem en uitvoerder!!

Berichten (2)

suys bruggeman

Naar: A. G.

07/02/2020

Beste De situatie is iets genuaceerder.Ik kan alleen maar beamen dat we ons best hebben gedaan om de klant te helpen en inderdaag externe firma hebben ingeschakeld om haar krassen weg te werken. De klant maakte zich naar meerdere personen boos, ons secretaresse , externe firma , dreigen met advokaat , nog voor wij de situatie hebben kunnen oplossen.Vind het heel jammer dat onze naam zo besmeurd wordt. We doen voor al onze klanten ons uiterste best om een goede service te leveren en ook nadienst. Met vriendelijke groeten,Bianca Rousseau - SuysBvba Suys-BruggemanStokkelaar 79160 Lokeren09/348 60 91

suys bruggeman

Naar: A. G.

07/02/2020

Beste In toelichting de situatie.We betreuren het dat er op deze manier moet gecommuniceerd worden. Met vriendelijke groeten,Bianca Rousseau - SuysBvba Suys-BruggemanStokkelaar 79160 Lokeren09/348 60 91


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform