Beste, ik kocht 4 augustus 2023 een nieuwe IPhone 14 (blauw, 128 GB) in jullie winkel via de klantenkorting van Telenet. Tijdens het installeren werd er schade vastgesteld aan het toestel aan de rechterhoek onderaan. Diezelfde dag heb ik jullie nog gecontacteerd via mail om de schade toe te lichten en ik ben de dag nadien in jullie winkel geweest. Jullie hebben contact opgenomen met Telenet en zij zeiden dat ik geen nieuwe IPhone kon krijgen. Dit omdat jullie erbij hadden gezet dat de schade was toegericht na de aankoop, terwijl dit voor de aankoop al was. Nadien hebben wij zelf contact opgenomen met Telenet, telefonisch en in de Telenet winkel zelf, en zij zeggen dat ik een nieuwe IPhone moet krijgen. Jammer genoeg zijn jullie daar nooit op ingegaan. Telefoons werden niet meer opgenomen en u heeft ons aan het lijntje gehouden. Later zijn we nog eens bij jullie in de winkel geweest, maar de baas was nooit aanwezig. Daarom hebben jullie nog eens een mail gestuurd naar alle verantwoordelijken van Elektromic zelf. Van de verantwoordelijke hebben we een antwoord gekregen via mail. We mochten hem telefonisch contacteren, want via mail wou hij het niet doen. Dit hebben we ook enkele keren gedaan, maar in het begin nam hij nooit op. Uiteindelijk was het toch gelukt en kwam hij met een raar voorstel. Een verzekering bij hem in de winkel betalen, om dan daarna een cadeaubon te krijgen. Wij vragen gewoon een nieuwe IPhone 14 zonder schade, zoals Telenet ons verteld heeft. Het is en blijft namelijk een iPhone die aangekocht is als Telenet klant en niet als klant van Elektromic zelf. De iPhone is na de vaststelling van de schade meteen naar fabrieksinstellingen gezet en is nooit meer gebruikt. Deze is nu bijna 2 maanden oud zonder dat ik er iets aan heb gehad. Dit had vermeden kunnen worden als jullie de iPhone hadden laten zien in de winkel zelf. Wij hebben al genoeg acties ondernomen, nu is het aan jullie om hier met een redelijke oplossing te komen. Hou me op de hoogte van het verder verloop van mijn klacht. Bedankt!