Beste,Op 25/03/2022 bestelden wij een tuinset bij Exterioo Roeselare (bestelling ref. 751107). Bij aflevering waren de verpakkingen onbeschadigd. Evenwel bij het openen van de doos met het glazen tafelblad stellen wij vast dat een een stukje glas afgebroken is. Exterioo Roeselare werd hiervan op de hoogte gebracht, doch zij konden niks voor mij doen? moest mij naar het nummer 09/2981043 richten. Daar werd een dossier geopend met ticketnummer 541498. Op 23/04/2022 krijg ik volgend antwoord: ik vind het heel jammer dat jouw bestelling beschadigd is toegekomen. Ik leg je meteen uit hoe we dit zo snel mogelijk aanpakken en doorgeven aan de collega's die zich met de schade en de eventuele herlevering bezig houden. Als je rechtsboven op onze website, naast de winkelkar klikt, zie je daar een mannetje staan my account. Hier kan je inloggen of eentje aanmaken. Daar mag je de foto's uploaden van het beschadigde artikel. Mijn collega zal jouw dossier verwerken en dan een kalender doorsturen. Je mag dan een datum kiezen waarop jouw beschadigde product eventueel wordt opgehaald en het nieuwe wordt geleverd. Die datum kies je zelf, wat je het beste uitkomt :). Indien de beschadiging klein is, kan er in samenspraak voor een andere oplossing gezorgd worden. Normaal gezien ontvang je binnen de 3 weken een antwoord & een gerichte oplossing. Ondertussen mag je wel het artikel gebruiken. We doen uiteraard ons best om elk dossier te behandelen, zonder enige uitzondering!tevens werd er gevraagd om een account te openen wat langs geen kanten lukte krijg steeds volgende foutmelding (Je verbinding is niet privéCybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van click.pstmrk.it te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens).Medewerkster Louisa heeft dan het nodige gedaan:ik maakte voor jou een dossier aan die je kan aanvullen met jouw foto's en commentaar. Ik stuur je de link door van jouw online dossier.Nu zijn we 2 maand en verschillende ticketnummers (541498,665099 en 700911) verder en nog steeds geen oplossing gekregen. Telefoons naar het contactnummer 09/2981043 worden niet beantwoord of afgebroken.Mails worden steeds op dezelfde manier beantwoord: Momenteel is het drukker dan voorzien en hierdoor kan het iets langer duren voor je een antwoord krijgt.We kunnen je wel verzekeren dat we er alles aan doen om je vraag zo snel en correct mogelijk te beantwoorden.Op 23/05/2022 krijg ik volgende mail: We hebben informatie toegevoegd aan je dossier. Bekijk deze informatie in je online account via de link hieronder.Dit account is niet bruikbaar. onmogelijk om te openen.Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve me via mail op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht en jullie voorgestelde oplossingen.Bedankt