Terug

Beschadigde sanitaire kranen

Closed Openbaar

lambrechts Hasselt

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: lambrechts Hasselt

16/09/2022

Beste,Ik bestelde in 2020 sanitair kraanwerk (koper kleur) voor onze badkamer bij Lambrechts in Hasselt.Na AMPER 1x de kraan gebruikt te hebben (2021) begon de lak af te gaan. Direct contact opgenomen met Lambrechts en zij gingen contact opnemen met GESSI(fabrikant van de kranen). Er is een vertegenwoordiger langs geweest (02/2022) van GESSI en hij zei dat dit komt omdat wij onze kranen kuisen. Wij kuisen inderdaad onze kranen MAAR dan met gewoon water en niet met bijtende producten of zuren zoals de vertegenwoordiger beweerde (zonder zelfs naar de kranen te kijken). Als dat de kwaliteit is van kranen die in totaal bijna € 3500 gekost hebben, vind ik dat HEEL ERG. Daarna heeft de vertegenwoordiger mij bedreigd als ik hiermee verder zou gaan via Testaankoop dat ze ons voor de rechter gingen slepen. Na nog luttele pogingen gedaan te hebben bij Lambrechts staan we nu nog steeds even ver. We kregen een korting van 20% bij aankoop op onze volgende kranen van het merk GESSI, dat we nu zeker en vast niet meer willen. Daar bovenop hebben we ondertussen ook problemen met diezelfde kraan (GESSI). Het systeem om te switchen naar de handsproeier is helemaal losgekomen. De kranen kosten geld genoeg en zijn trouwens nog steeds binnen garantie. Onze douchekraan dient nog geplaatst te worden maar aangezien we bij de andere kranen al zoveel problemen hebben + de kwaliteit op niks trekt, durven wij dit niet af te werken zodanig dat we hierna niet ook nog eens onze douche kunnen opbreken. Wij zijn niet akkoord met een commerciële tegemoetkoming en wensen dan ook volledig nieuw kraanwerk (van een ander merk) maar met dezelfde prijswaarde als de huidige. OF volledige terugbetaling van ons factuur. Ik denk dat we ondertussen al lang genoeg aan het lijntje gehouden worden en als dit niet opgelost geraakt binnen korte termijn zullen wij zelf onze raadsman raadplegen.Hopend op een positief antwoord.Met vriendelijke groeten,Jori ChristiaensInes Buttiens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform