Beste, Onze klacht is tweeledig: enerzijds een niet-toekennen van een volumekorting en anderzijds het ontvangen en maar niet vervangen worden van een beschadigde aankoop.Op 19/03/22 bestelden we in het filiaal van Exterioo te Lievegem een tuinset en een loungeset. Bij aankoop benoemden we reeds onze bezorgdheid over de berichten die we op sociale media lazen over beschadigde leveringen.Er werd ons verzekerd dat dit wel goed zou komen en dat we steeds bij hen terecht konden en de dienst na verkoop goed opvolgde.We bevroegen ook expliciet of er een volumekorting was, wat werd ontkend.2 dagen later (21/03/22) kregen we reclame in de brievenbus waar Exterioo een volumekorting meldde. We wendden ons naar de winkel om hieromtrent verhaal te halen en er werd ons, met de nodige excuses, verzekerd dat ze contact gingen opnemen met de boekhouding en dat we de volumekorting terug gingen gestort krijgen. Tot op heden kregen we dit nog steeds niet teruggestort. Bij elk volgend contact met de klantendienst (zie verdere verloop mbt de klacht over de beschadigde artikelen) benoemden we dit maar tot op heden wordt er enkel veel beloofd maar niets ondernomen vanuit Exterioo...Bij levering op 26/03/22 bleek de loungeset ernstig beschadigd.Ik wendde me meteen naar de winkel, waar ik vriendelijk werd doorverwezen naar de website om mijn klacht aan te brengen.Ik deed dit meteen bij thuiskomst, volledig volgens de manier die me door de verkoper werd uitgelegd (beschrijving van de problemen + foto’s)Op maandag 28/03/22 kreeg ik dan een mail terug van de customer service dat mijn klacht foutief werd ingediend en dat ik dit op nog een andere manier diende te doen (via een link).Ik klikte meteen door op de link om nogmaals hetzelfde aan te brengen als 2 dagen voordien maar ik kreeg continu een foutmelding.Gefrustreerd belde ik toen naar de klantendienst van Exterioo. Na een tiental pogingen kreeg ik uiteindelijk iemand aan de lijn waar ik het verhaal nog eens aan deed. Ze bevestigde dat ze nog al klachten doorkregen dat de link soms niet werkte... (begrijpe wie begrijpe kan aangezien ze die link dan toch nog blijven doorsturen) Ze gaf ook aan dat ik alles ingediend had zoals nodig was om een dossier aan te maken en dat het dus in orde ging komen.Een week later had ik nog steeds niets vernomen en dus belde ik 04/04/22 opnieuw naar de klantendienst. Na 16 pogingen (ik heb ze daadwerkelijk geteld!) kreeg ik een medewerker aan de lijn die me aangaf dat ik nog geen dossier had opgemaakt zoals het hoorde... Ik beken dat mijn frustratieniveau nog een aantal trappen hoger ging aangezien mij een week eerder gegarandeerd was dat ik alles had ondernomen zoals het hoorde. Na heel veel uitleg werd uiteindelijk toch nog een dossier aangemaakt waarbij me werd gezegd dat ik een tiental dagen zou moeten wachten op de behandeling van mijn klacht.Ik heb aangedrongen dat ik reeds 10 dagen eerder alles had gedaan wat ik diende te doen. Er werd me beloofd alles goed te documenteren en er spoed achter te zetten.Op 7/04/22 nam ik, omdat ik niets hoorde, contact op met Exterioo via de chat aangezien 23 telefoons naar de klantendienst niets opleverden. Na een wachttijd van ongeveer een uur via de chat kreeg ik enkel de boodschap dat ze niets konden doen voor mij.Ik nam toen, ook op 7/04/22, contact op met het verkooppunt in Lievegem waar ik de boodschap kreeg dat ze nogmaals gingen signaleren. Ook met betrekking tot de niet toegekende volumekorting zouden de nodige stappen ondernomen worden.Vandaag, 14/04/22, nóg eens een week later, kregen we nog steeds geen verdere communicatie.Telefonisch contact opnemen, gaf ik op na 43 (!) pogingen. Chat leverde ook niets op.Ik nam dus opnieuw contact op met het verkooppunt van Exterioo in Lievegem, waar de medewerkers natuurlijk niet veel aan de dienst na verkoop kunnen doen (alle appreciatie trouwens voor het aanspreekfiguur daar), maar een ander aanspreekpunt is blijkbaar niet te vinden. In de winkel bevestigden ze de drukte binnen de dienst na verkoop. Alle begrip maar mogelijks is zelfreflectie hier nodig en komt dit misschien door de tsunami van gelijkaardige klachten waar er keer op keer niets mee gebeurt?! Voor de oorspronkelijke bestelling kostte het exact 2 ´kliks´ en 5 minuten om mijn geld te innen én de belofte de goederen te leveren. Waarom kan dit niet in deze situatie?!Ze verzekerden me nogmaals dat het volgende week wel in orde zou komen... waar ik minder en minder in begin te geloven.We merken geen vooruitgang, noch een constructieve en transparante communicatie.We zijn constructieve klanten die steeds eerst met Exterioo probeerden te praten, maar de klantenservice durf ik ondertussen ronduit erbarmelijke noemen: als je al iemand te pakken krijgt na ontelbare pogingen, word je gewoon als een nummer opzij gezet en aan het lijntje gehouden.Wij zien geen andere mogelijkheid meer dan samen met TestAankoop verdere stappen te zetten om tot ons recht te komen aangezien Exterioo op dit moment ons als klant danig in de kou laat staan.